Fandom

Fairy Tail Wiki

Pisces

2063strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Pisces (パイシーズ, Paishiizu) — są jednymi z 12 złotych kluczy Zodiaku. Ich właścicielką jest Yukino Aguria.[1]

Wygląd

Pisces summoned.png

Ryby kontra Kagura Mikazuchi

Ryby występują jako dwa odrębne podmioty, które wyglądają jak dwa stworzenia morskie, w przewidywalny sposób przypominające rybę, ale także ich długa budowa ciała przypomina nieco węgorza. Ich wygląd przypomina również w pewnym stopniu rybę koi. Po przywołaniu lecą w przeciwnika z obu stron. Obie Ryby mają podobne cechy, takie jak szeroko otwarte okrągłe oczy, a wokół nich umiejscowione są plamy w specyficzny znak. Posiadają także masywne usta z jasnymi grubymi wargami pełnych kwadratowych zębów. Na ich ciele znajdują się liczne płetwy, jedne są długie i poszarpane, przechodzące przez większość ich górnej części ciała i prawie dochodzące do ich głów. Mniejsze płetwy są bardziej kwadratowe, umiejscowione na bokach ich twarzy, po jednej z każdej strony. Ich ciała są również objęte pasmami plam na całej długości, gdzie niektóre są większe, a inne mniejsze, tak jak przy oczach, im niżej oka - plamy są coraz mniejsze. Co odróżnia te dwie Ryby to kolor. Ryba od prawej strony po wezwaniu jest jasna z ciemnymi plamami, a druga wręcz przeciwnie jest ciemna z jasnymi plamami. Oba stworzenia noszą na czole znak konstelacji Ryb, gdzie jeden jest odpowiednio jasny, a drugi ciemny.[1]

Prawdziwa forma Pisces to dwójka ludzi - matka i dziecko. Starsza ma ciemne włosy i uszy w kształcie płetw. Jej jasna skóra pokryta jest łuskami na plecach i bokach tułowia, tak, że widać spod nich połowę piersi. Nogi i ręce przykryte są czarnymi spodniami z jasnymi wzorami serc. Jej partner (syn) jest ciemnoskórym, jasnowłosym mężczyzną, z twarzy podobnej lekko do Elfmana. Jego ciemne spodnie są pokryte łuskami: z tyłu i po bokach-całe, z przodu-jedynie od kolan w dół. Nosi kolczyki i wisiorek w kształcie muszli. Dzierży także lancę z grotem w kształcie znaku gwiazdozbioru ryb. Gdy dotkną wody zmieniają się znów w swoją rybią formę.

Fabuła

Saga X791

Podczas Wielkiego Turnieju Magicznego, Pisces zostają wezwane przez Yukino podczas walki z Kagurą i razem z Librą atakują przeciwnika, jednak szybko zostają pokonane. Potem Yukino zostaje wydalona z Gildii i zhańbiona przez mistrz Szablozębnych. Postanawia oddać swoje klucze Lucy, ta jednak ich nie przyjmuje. Wkrótce Yukino tymczasowo dołącza do armii Fiore, aby być użyteczną w planie Zaćmienie. Ryby zostają uwolnione w swojej prawdziwej formie dopiero, gdy ich posiadaczka wpada w pułapkę.[2]

Magia i Umiejętności

  • Pisces' Water Beam.gif

    Połączony atak

    Magia Wody (水系各種魔法 Mizu Kei Kakushu Mahō): w swojej ludzkiej postaci Pisces używają magii wody jako ich podstawowy żywioł. Matka używa tej magii w formie magii Caster. Jest w ten sposób w stanie stworzyć duże masy wody. Natomiast jej syn używa trójzębu do wysyłania fal. Oboje łączą te ataki w walce.
Gate of the Paired Fish Key.gif
  • Lewitacja: Po przywołaniu Ryb, mogą one szybować w powietrzu i atakować przeciwnika z góry. Ich główną formą ataku wydaje się być atak z dużej prędkości, za pomocą swoich dużych głów, którymi mogą wyrządzić spore szkody. Taki prymitywny atak posiada wystarczająco dużo siły, aby unieść duże ilości piasku po silnym uderzeniu Ryb w podłoże. Te dwie oddzielne istoty są zdolne do synchronizacji ich ataku, poruszając się w zgodzie.[2]
  • Nieśmiertelność: Tak jak każdy inny Gwiezdny Duch, Pisces nie mogą umrzeć, chyba, że zostaną w jakiś sposób zmuszone do przebywania w ludzkim świecie przez dłuższy okres czasu.[3]

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Fairy Tail manga: Rozdział 280, strona 10
  3. Fairy Tail manga: Rozdział 144, strona 7

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki