Fandom

Fairy Tail Wiki

Pirat

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pirat jest nienazwanym piratem, który pomógł Erzie Scarlet dostać się na Galunę.

Wygląd

Pirate Back.jpg

Tył Pirata

Nosi typowy piracki kapelusz z pomarańczową uśmiechniętą buzią oraz skrzyżowanymi ze sobą łyżką i widelcem. Ma szare włosy i długą brodę. Nosi przepaskę na lewym oku. Na sobie ma fioletowy płaszcz, a zamiast lewej ręki metalowy hak. Posiada także piracki miecz oraz szeroki pas.

W mandze jest szczuplejszy, ma czarne włosy i mniej brody, a ręce mężczyzny nie mają żadnych uszczerbków. Ponadto posiada świński ryjek zamiast typowego nosa. [1]

Osobowość

Pirat obawiał się Erzy i samej księżycowej wyspy. Do kobiety zwracał się z szacunkiem. Zdaje się, że ją polubił. Ciekawiło go również, dlaczego mag z Fairy Tail wybiera się do tego przeklętego miejsca.

Fabuła

Saga Galuna Island

Erza pokonuje jego załogę i zmusza go do płynięcia na Galunę. Pirat pyta, dlaczego się tam wybiera, ale ta wrzeszczy na niego i nie zamierza odpowiadać. Informuje ją o plotkach krążących wokół tego miejsca i o ludziach zamieniających się w Demony. Mag z Fairy Tail nie poświęca temu większej uwagi, bowiem wybiera się tam tylko po to, by ukarać tych, którzy łamią zasady.[2]

Saga Loke

Kiedy Erza, Lucy, Gray i Natsu mają próbę do sztuki Labiana, ten informuje ich, że mają gości. Okazało się, iż wśród nich jest ów pirat, który oświadcza Erzie, że będzie ją dopingował. Ta przeprasza go za kłopot, który sprawiła mu, kiedy chciała dostać się na Wyspę Galunę, po czym go przytula. [3]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 29, str. 19
  2. Anime Fairy Tail: Odcinek 12
  3. Anime Fairy Tail: Odcinek 30

Więcej w Fandom

Losowa wiki