Fandom

Fairy Tail Wiki

Panther Lily

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Pantherlily jest Exceedem i towarzyszem Gajeela Redfoxa, oraz członkiem gildii Fairy Tail.

Wygląd

Lily's mark.jpg

Znak Gildii Lily'ego

W Edolas, Pantherlily, w przeciwieństwie do pozostałych członków swojej rasy ma wygląd bardzo wysokiej i umięśnionej czarnej pantery. Ma złote oczy, a przez lewe przechodzi blizna nieznanego pochodzenia. Po przybyciu na ziemię jego wygląd bardzo się zmienił i przybrał formę bardziej typową dla Exceedów - małego czarnego kotka z okrągłymi uszkami. Jego znak gildii znajduje się na plecach.

Będąc jeszcze w Edolas, Pantherlily nosił zazwyczaj zbroję typową dla swojej Dywizji z długim płaszczem i hełmem zakończonym żółtym pióropuszem.

Osobowość

Scardey Cat Pantherlily.jpg

Strach Lily'ego przed grzmotami

Pantherlily jest osobą bardzo dumną i prawą. Będąc jeszcze jeszcze w Extalii nie zawahał się uratować małego chłopca, mimo tego, że było to ludzkie dziecko. Wygnany z własnego kraju uznał, że jest on pełen kłamstwa i obłudy, a Królowa tak naprawdę nie ma żadnej władzy. Irytuje go głośne zachowanie ludzi (chociaż Hughes wspominał, że ma on dzisiaj "gorszy" dzień). Był również sceptycznie nastawiony do planu ETD, w przeciwieństwie do swoich towarzyszy. Potrafi docenić siłę przeciwnika i ekscytuje go walka z taką osobą, jak np. podczas jego pojedynku z Gajeelem.

Historia

Pantherlily był wiernym sługą swojej Królowej, Shagotte. Będąc jeszcze w Extalii, swoim rodzinnym kraju, znalazł ciężko rannego chłopca, małego Mystogana, który bez jego pomocy by nie przeżył. Opatrzył go i zaniósł przed Radę, która uznała, że Panthelily dopuścił się zdrady swojego królestwa. Królowa, której służył nie stanęła w jego obronie. Pantherlily został wygnany z Extalii. Od tamtej pory nienawidził swojego państwa za jego kłamstwo i hipokryzję.
Pantherlily's betrayal.jpg

"Zdrada" Pantherlily

Zabrał małego Mystogana z powrotem do świata ludzi, po licznych treningach z nim, przyłączył się do ludzi, gdzie jego siła i umiejętności zostały docenione - został mianowany na Kapitana Pierwszej Dywizji Magicznej Policji w Armii Królestwa Edolas.

Fabuła

Saga Edolas

Saga Próby

Magia i Umiejętności

Pantherlily using Aera.jpg

Pantherlily używający Aery z Bustermarmem

Aera (翼 Tsubasa): Jak każdy Exceed, Pantherlily potrafi rozpostrzeć parę długich, pierzastych skrzydeł. Wydaje się być bardziej uzdolniony niż Happy czy Charle, ponieważ może latać długo i w międzyczasie walczyć za pomocą olbrzymiego miecza.

Inne

Nadludzka Siła: Pantherlily, posiada olbrzymią siłę pozwalającą mu na swobodną walkę olbrzymim dwuręcznym mieczem, Bustermarmem, świetnie radził sobie również podczas walki w ręcz z Gajeelem. Wydaje się również, że przybycie do Earthland nie zmniejszyło siły Pantherlily, ponieważ był on w stanie obezwładnić Lisanne.

Tryb Walki: Po przybyciu do Ziemi, Pantherlily stracił swoją dawną, olbrzymią postać na rzecz nieco mniejszej, bardziej przypominającej kotka. Jednakże po licznych ćwiczeniach z Erzą udało mu się, chociaż na krótki okres czasu, przyjąć starą, potężną postać.

Szermierka: Pantherlily jest bardzo utalentowanym szermierzem, który może stanąć do równej walki nawet z Erzą Scarlet.

Przedmioty/Broń

Bustermarm (miecz): Olbrzymi, dwuręczny miecz, na głowni finezyjnie ozdobiony motywem kota. Jest wystarczająco potężny by swobodnie ciąć nim zarówno ziemię jak i żelazo. Został zniszczony przez Gajeela.

Miecz Musica: Magiczny, czerwono-biały miecz, który potrafi zmieniać swoją wielkość w zależności od woli użytkownika.

Walki

Ciekawostki

  • W przeciwieństwie do swoich pobratymców z Extalii, Pantherlily posiada nietypowe nieszpiczaste, kocie uszy, są one bardziej okrągłe, jak u lwa albo pantery.
  • Jego pierwszy miecz przypominał głowę kota, gdyby odjąć mu ostrze.
  • Zgodnie z jego kartą gildyjną, uwielbia kiwi i nienawidzi grzmotów.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki