Fandom

Fairy Tail Wiki

Pan Klątwik

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pan Klątwik (ノーロさん Nōro-san) jest lalką voodoo, której posiadanie jest wymagane przy używaniu Zapomnianej Magii, Ushi no Koku Mairi.

Opis

Pan Klątwik jest małą, płócienną i wypchaną lalką. Kształtem przypomina człowieka, z ciemnym zakończeniem w miejscu, gdzie powinny być dłonie i stopy. Wątła pierś i wydłużona głowa są dość duże w porównaniu do reszty jego ciała. Twarz lalki składa się z prostych, paciorkowatych, okrągłych oczu (różnej wielkości) oraz wyszytej linii, w miejscu gdzie powinien mieć usta. Na czole ma wyszyte kanji, które oznacza "klątwę". Abel, członek Avataru, posiada Pana Klątwika, którego otrzymał od Kaina.

Zdolności

Gdy pasmo włosów zostaje umieszczone na głowie Pana Klątwika, można kontrolować właściciela tego włosa. Jeśli materiał, z którego wykonana jest lalka zmieni się pod wpływem Magii właściciela, użytkownik lalki również zmieni strukturę swojego ciała. Pozwala to również na używanie zaklęć związanych z materiałem, który pokrył lalkę (np. Błyszczący Dodoskoi). Inna magia może być również stosowana na Panu Klątwiku i dzięki temu osoba manipulowana za jego sprawą, również może korzystać z tej magii (Żelazna Pięść Ognistego Smoka (wersja Lucy).

Więcej w Fandom

Losowa wiki