Fandom

Fairy Tail Wiki

Płynna Ziemia

2028stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Płynna Ziemia (リキッドグラウンド, Rikiddo Guraundo) jest zaklęciem Magii Ziemi.

Opis

Płynna Ziemia pozwala złagodzić lub skroplić ziemię, manipulując jej ruchami według własnej woli. Według Hoteye, to zaklęcie jest radykalnym przeciwieństwem Magii Jury Neekisa, która pozwala mu utwardzić ziemię.[1] Jego główną formą jest obracanie dużych fragmentów ziemi pod przeciwnikiem i następnie podnoszenie "fali", która otacza i rozbija wrogów, co działa jak ruchome piaski. Dzięki tej Magii, jest w stanie zatopić przeciwnika w Płynnej Ziemi, uniemożliwiając mu atakowanie, bądź ucieczkę. Zaklęcie to w wykonaniu Hoteye jest wystarczająco silne, aby rozbić pobliskie budynki na kawałki.[2] Użytkowanie tej mocy nie skupia się jedynie na ofensywie, lecz także na ochronie, co pokazał Hoteye, który stworzył jaskinie w ziemi, co posłużyło za schron dla niego oraz jego sojuszników.[3] Hoteye może również unieszkodliwić inne ataki żywiołu ziemi, tak jak zrobił to z filarami Jury, które leciały na niego z powietrza, jednak bezpieczne spadły one na ziemię, ponieważ zostały zamienione w ciecz. [4] Ponadto Hoteye wykazał inne zastosowanie Płynnej Ziemi, a mianowicie środek transportu, podróżując na dryfującej ziemi, na której może przewozić także swoich sojuszników, którym z tego powodu nie dzieje się żadna krzywda.[5] Hoteye wydaje się kontrolować tę Magię za pomocą gestów swojej dłoni, które wykonuje poprzez skierowanie ręki w stronę celu, gdzie palec serdeczny oraz środkowy są schowane, co przypomina kształt litery "V". Czasami, zanim zdąży skierować dłoń, wskazuje swoimi palcami na twarz, tuż pod oczami, co może nawiązywać do jego kryptonimu, bądź aktywacji Niebiańskiego Oka.[6]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 141, strona 6
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 151, strony 10-11

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki