Fandom

Fairy Tail Wiki

Ophiuchus (Zaćmienie)

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ophiuchus Zaćmienia — to zbuntowany Gwiezdny Duch 13 Znaku, Ophiuchus. Pojawia się w sadze o Zaćmieniu.

Wygląd

Ophiuchus w formie człowieka jest smukłą, młodą kobietą w stroju pielęgniarki. Miała jasne, błękitne oczy i ciemne blond włosy do ramion, które były spięte. Nosiła typowy strój dla pielęgniarek, który składał się z biało-żółtej sukienki. Nosiła białe szpilki. Jej znak wężownika znajdował się na jednym z guzików w sukience. Nosiła również opaskę na głowie.

Osobowość

Ophiuchus prepares to examine Natsu's group.png

Ophiuchus grozi Natsu i jego grupie

Ophiuchus w została pokazana jako pielęgniarka o sadystycznym charakterze i lubiącą torturować pacjentów/przeciwników. Z chęcią to pokazuje na przykładzie Natsu, Wendy, Carli i Happiego, których torturuje różnymi sposobami. Kiedy pokazuje swoją prawdziwą formę staje bardzo tajemnicza oraz przyjmuje złowrogą postawę, gorszą od poprzedniej.

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Eclipse Ophiuchus' extended arm.png

Wydłużone ramię Wężownika

Unikalna Fizjologia: Jako gigantyczny wąż, Ophiuchus posiada unikalne umiejętności, dotyczące jej ciała.[1]

  • Podmuch Energii: W swojej prawdziwej postaci, Ophiuchus jest w stanie wystrzelić duży, turkusowy podmuch energii z ust na jej ciele.[1]
  • Przyśpieszona Regeneracja: Rany Wężownika szybko się goją.[1]
  • Rozszerzenie Kończyn: Wężownik jest w stanie przedłużyć ramiona, dzięki czemu są bardzo elastyczne.[2]
Eclipse Ophiuchus ' dimensions.png

12 Kryształów Wężownika

Tworzenie Wymiarów: Wężownik posiada organy w ciele, który pozwalają jej tworzyć światy dla Zaćmionych Gwiezdnych Duchów i używać jako ich pole bitwy.[1]

Przywołanie Kryształu: Wężownik może stworzyć dwanaście różnych kolorowych kryształów, które przedstawiają dwanaście różnych światów, które stworzyła. Zostało również pokazane, że światy utworzone przez nią mogą być skondensowane, jeśli kryształy zostaną połączone ze sobą.[1]

Zwiększona Siła: Ophiuchus jest wystarczająco silna, by nosić szpatułki i strzykawki większe niż ona sama, przy minimalnym wysiłku.[3]

Nieśmiertelność: Jako Gwiezdny Duch, Ophiuchus nie może umrzeć, chyba, że ​​w jakiś sposób zostanie zmuszona do pozostania w ludzkim świecie przez dłuższy okres czasu.[4]

Ekwipunek

Ohpiuchus' Syrgine.png

Strzykawka Ophiuchus

Przyrządy Medyczne: Wężownik posiada ogromną liczbę instrumentów medycznych, które potrafi przywoływać, takich jak:

  • Strzykawka: Wężownik posiada dużą strzykawkę, którą potrafi przywoływać.
    • Prysznic Wężownika: Ze swojej strzykawki, Ophiuchus wystrzela dużą ilość purpurowej cieczy wybuchowej.[3]
  • Termometry: Wężownik może przywołać wiele termometrów, które może rzucić na jej przeciwników.[3]
  • Tablica i długopis: Wężownik może przywołać tablicę i długopis, który potrafi przywołać więcej urządzeń medycznych.[3]
    • Tnąca Kartoteka: Szybko przesuwając ręką po tablicy, Wężownik może zaatakować swoich przeciwników tnącymi arkuszami.[3]
      Magic Stethoscopes.png

      Magiczne Stetoskopy

    • Magiczne Stetoskopy: Przez swoją tablicę, Wężownik może przywołać wiele magicznych stetoskopów, które wiążą jej wrogów.[3]
      • Wzmocnienie Dźwięku: Krzycząc przez jeden ze stetoskopów, Ophiuchus wysyła wzmocnione fale dźwiękowe do uszu swoich przeciwników, co paraliżuje ich bólem.[3]
  • Szpatułki: Ophiuchus posiada rażąco duże szpatułki, które wykorzystuje do bolesnego badania jamy ustnej jej wrogów.[3]
  • Bandaże: Wężownik posiada dużą ilość bandaży, które wykorzystuje do wiązania swoich wrogów.[3]
  • Krzesło Dentystyczne: Wężownik posiada fotel dentystyczny, który jest wyposażony w wiele narzędzi, takie jak wiertarka, śrubokręt, młotek, klucz i łopata.[3]
  • Roboty Magazynowe: Wężownik posiada trzy ruchome roboty, które posiadają wiele elementów wyposażenia medycznego.[3]
  • Stół Operacyjny: Wężownik jest również właścicielem stołu operacyjnego, który może przekształcić się w postać robota, który wysyła swoje pasy na wrogów Wężownika przymusowo trzymając ich w dół.[5]
    Eclipse Ophiuchus' Ocarina's effect.gif

    Efekt użycia Okaryny przez Ophiuchus

  • Okaryna: Broń Ophiuchus, grając na niej może kontrolować wszystko, co widzi.[2]
    • Taniec Śmierci: Grając taką melodię, Wężownik jest zdolny do manipulowania czegokolwiek w jej polu widzenia, czy to człowiek czy po prostu nieożywiony obiekt. Może ona również kontrolować elementy natury wokół niej.[2]
    • Kara Śmierci: Poprzez nieznane środki, Ophiuchus jest zdolna do strzelania potężnymi wiązkami światła z Okaryny.[2]

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Fairy Tail Anime: Odcinek 215
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Fairy Tail Anime: Odcinek 216
  3. 3,00 3,01 3,02 3,03 3,04 3,05 3,06 3,07 3,08 3,09 3,10 Fairy Tail Anime: Odcinek 212
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  5. Fairy Tail Anime: Odcinek 213

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki