Fandom

Fairy Tail Wiki

Ooba Babasaama

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Ooba Babasaama (オーバ・ババサーマ, Ōba Babasāma) jest mistrzynią gildii Lamia Scale.

Wygląd

Ooba jest starszą kobietą o pomarszczonej skórze i kościstych dłoniach. Ma duże zwisające uszy i długie siwe włosy spięte w kok na czubku głowy.

Ubiera się w płaszcz z kołnierzem w kropki. Pod nim najprawdopodobniej nosi ciemną kamizelkę. Na rękach ma bransoletki wysadzane klejnotami lub kamieniami. Na szyi natomiast powiesiła łańcuch z wieloma wisiorkami ozdobionymi symbolem słońca.

Osobowość

Ooba jest wybuchową i nerwową kobietą, która karci siebie i członków swojej gildii za to, że ciągle zajmują drugie miejsce w magicznych mistrzostwach. Nietrudno jednak zauważyć, że zależy jej na podopiecznych i na tym, by Lamia Scale stała się najsilniejszą gildią w Fiore.

Fabuła

Saga Lullaby

Saga Wielki Turniej Magiczny

Ooba narzeka na to, że Lamia Scale każdego roku zajmuje drugie miejsce w mistrzostwach. Rozkazuje ciężej pracować swoim magom, by wskoczyć na pierwsze miejsce. Do udziału zmusza także Jurę i Lyona. Ich obecność ma zagwarantować gildii wygraną.

Podczas ogłaszania wyników Eliminacji do Turnieju, Ooba krzyczy na swoich magów, którzy zajęli czwartą pozycję. Uważa, że się w ogóle nie starali.

Saga Tartarus

Saga Avatar

Saga Imperium Alvarez

Magia i umiejętności

Walki i wydarzenia

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki