Fandom

Fairy Tail Wiki

Ojciec Erzy

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Ojciec Erzy był nienazwanym mężem Irene Belserion i ojcem Erzy Scarlet.[1]

Wygląd

Ojciec Erzy był mężczyzną w średnim wieku z długimi, ciemnymi włosami, opadającymi na oczy i małą bródką. Jako generał nosił zbroję.[1]

Osobowość

Z tego, co zauważono, był on człowiekiem okrutnym i ignorantem. Widać to, gdy nie chciał uwierzyć swojej własnej żonie, która była jeszcze człowiekiem, przed przemianą w smoka, oraz wtedy, gdy brutalnie zaatakował ją, chcąc udowodnić jej swój punkt widzenia, że ta​​ wcale nie nosi jego dziecka.[2]

Historia

Irene's rage towards the shogun.png

Ojciec Erzy widzi gniew Irene

W X300 poślubił Irene dla negocjacji politycznych z powodu sporów terytorialnych pomiędzy Dragnof a jego krajem. Towarzyszył jej w każdej bitwie, po tym jak stała się Zabójcą Smoków i był z nią, kiedy Belserion został zabity. Po zwycięstwie Acnologii, był świadkiem Irene zaczynającej swoją przemianę w Smoka, przez co nazwał ją wrogiem ludzkości i kazał zamknąć w podziemiach pałacowych. Irene była wielokrotnie bita, upokarzana i torturowana przez trzy lata, aż do dnia, w którym generał przyszedł jej powiedzieć, że data jej egzekucji została ustalona. Irene błagała go, aby oszczędził jej dziecko, lecz on poddaje jej słowa w wątpliwość, oświadczając, że nikt nie może być w ciąży, tak długo, jak twierdziła, że jest. Następnie, w przypływie wściekłości, rozcina brzuch Irene, chcąc jej to udowodnić, ale zamiast tego, wyzwala jej całkowitą przemianę w Smoka i zostaje zabity, gdy kobieta miażdży go w szale wynikającym z tej sytuacji.[2]

Ekwipunek

Miecz: Ojciec Erzy posiadał regularnej wielkości miecz, którego używał do walki.[2]

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 515, strona 2
  2. 2,0 2,1 2,2 Fairy Tail Manga: Rozdział 515, strony 2-8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki