Fandom

Fairy Tail Wiki

Odcinek 48

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Fantasia jest czterdziestym ósmym odcinkiem Anime Fairy Tail. Swoją premierę miał 27 września 2010 roku i jest jednocześnie ostatnim odcinkiem pierwszego sezonu.

Festiwal Walk kończy się wielką porażką Laxus'a Dreyal'a z ręki Natsu Dragneel'a i Gajeel'a Redfox'a. Za wszystkie te czyny, Laxus zostaje wydalony z gildii, aczkolwiek Magowie przypominają mu, że bez względu na wszystko, wciąż będą go obserwować i duchowo wspierać.

Streszczenie

Laxus używa ostatecznego zaklęcia Prawa Wróżek - nie wszystko jednak idzie zgodnie z planem, bo nie doszło do szkód na mieszkańcach Magnolii. Wręcz przeciwnie - wszyscy mają się dobrze, nie zauważając żadnej zmiany. Freed wchodzi do katedry, wyjaśniając, iż w głębi serca, Laxus wciąż traktuje gildię i Magnolię, jako swoją rodzinę i przyjaciół, których kocha. To spowodowało brak efektów po użyciu Prawa Wróżek.

Laxus stanowczo temu wszystkiemu zaprzecza - na nowo używa Smoczej Siły, by wygrać pojedynek. Zyskuje przewagę w dalszej walce z Natsu - pomimo silnych ciosów, Salamander wciąż nie traci sił i zdeterminowany dąży do pokonania przeciwnika. Laxus używa jeden z potężniejszych ataków, by go wyeliminować - Smoczej Błyskawicy Nieba. Czar jest na tyle silny, że zabiłby Natsu, gdyby nie ochrona Gajeel'a z pomocą Żelaznych Filarów. Atak Szkarłatnego Lotosu starczy, by pozbyć się Laxus'a i tym samym go pokonać.

W innym miejscu, Igneel rozmawia z nieznaną istotą, imieniem Grandeeney. 

Grandine and igneel.jpg

Grandeeney spotyka się z Igneelem

Dyskutują na temat wychowanka Smoka, Natsu oraz jego działań dla gildii. Igneel uważa, iż nie powinni póki co ingerować w ludzkie sprawy. Mimo wszystko, Grandeeney wciąż się nimi interesuje. Tymczasem, Porlysuica jest w drodze powrotnej do swojego domu w lesie, po uleczeniu Makarov'a. W drodze słyszy plotki mieszkańców na temat ostatnich wydarzeń - drwią z Laxus'a, jako Mistrza gildii.

Erza rozpowiada w gildii dobrą nowinę, odnośnie dochodzenia Mistrza Makarov'a do zdrowia - to uszczęśliwia Magów, nie mogących także doczekać się jutrzejszej parady Fantasia. Ma w niej uczestniczyć cała gildia - poza rannymi, do których należą Natsu i Gajeel. Ku zaskoczeniu wszystkich, do budynku przychodzi Laxus, chcąc porozmawiać z Makarov'em. Magowie blokują drogę, lecz Erza - prowadząc do jeszcze większego zdumienia - pozwala mu udać się na spotkanie. Natsu jest kolejną osobą, która go zatrzymuje - uważa, iż ich walka dwa na jeden nie była sprawiedliwa i chce z nim walczyć raz jeszcze...i go pokonać. Laxus ignoruje go, kontynuując drogę.

Makarov wyrzuca Laxusa.jpg

Makarov wyrzuca Laxusa

Laxus rozmawia z Makarov'em. Makarov mówi Laxus'owi sens znaczenia gildii i karci go za jego zachowanie. Również dodaje że nigdy nie chciał aby Laxus był silny. On po prostu chciał aby był szczęśliy i zdrowy.Laxus oskarżony za winnego zostaje wydalony z gildii. Laxus rozumie i opuszcza gildie i mów żeby mistrz dbal o siebie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki