Fandom

Fairy Tail Wiki

Odcinek 3

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Infiltracja! Dwór Everlue! (潜入せよ!エバルー屋敷! Sennyū Seyo! Ebarū Yashiki) jest trzecim odcinkiem serii Fairy Tail. Po raz pierwszy wyemitowano go 26 października 2009 roku. Angielska wersja pojawiła się 17 października 2011 roku.

Utworzona Drużyna Natsu składa się z Natsu Dragneel'a, Happy'ego i Lucy Heartfilli. Wspólnie podejmują się misji, której nagroda wynosi 2 miliony kryształów. Mają za zadanie zniszczyć "Daybreak", książkę napisaną przez ojca klienta o imieniu Kaby Melon. Po początkowym planie przebrania Lucy za pokojówkę, cała trójka przedostaje się do rezydencji Duke'a Everlue, aby ukraść książkę. Zostają zatrzymani przez samego Duke'a i Znikających Braci.

Streszczenie

W swoim nowym mieszkaniu, Lucy Heartfilia budzi się i zaczyna swoją codzienną rutynę. Kiedy wchodzi do pokoju, widzi Natsu Dragneela i Happyego siedzących na kanapie. Kopniakiem przygniata ich do ściany i zaczyna pouczać o kulturze.
Happy sharpner his claws.jpg

Happy ostrzy pazury na ścianie Lucy

Natsu stwierdza, że jest ona trochę szorstka, ale w końcu nie wydaje się tym przejmować. Dwa kolejne działania zakłócają spokój w mieszkaniu Lucy. Happy ostrzył pazury na ścianach, a Natsu węszył wokół prywatnych dokumentów Lucy, za zaglądanie do których ponownie zostaje kopnięty przez dziewczynę. Lucy robi herbatę i mówi, że Natsu po wypiciu herbaty powinien iść do domu, co chłopak szybko ignoruje. Natsu prosi ją aby pokazała swoje Gwiezdne Duchy. Lucy pokazuje mu wszystkie swoje klucze, łącznie jest ich sześć: trzy złote, otwierające jedne z dwunastu bram zodiaków i trzy srebrne. Lucy przypomina sobie, że nie zawarła jeszcze kontraktu z Gwiezdnym Duchem Nikora, którego klucz kupiła w Hargron, więc postanowiła pokazać im jak wygląda zawiązanie kontraktu z Gwiezdnym Duchem. Wzywa Nikore, który jest mały, biały i z wyglądu bardziej przypomina bałwana z nieproporcjonalnie dużą głową, aniżeli psa.
Lucy and Plue.jpg

Lucy uważa Plue za swojego zwierzaka

Natsu i Happy myślą, że to jest absurdalne, ale Lucy uważa, że ​​jest słodki i wyjaśnia, że ​​do otwarcia drzwi Nikory nie potrzeba za dużo mocy, więc są popularne jako duchowe zwierzaczki. Natsu siada i kontynuuje picie herbaty podczas gdy Lucy zawiązuje kontrakt z Nikora, pytając o dni, w których może go przywołać. Natsu myśli, że wygląda to na łatwe, ale Lucy wyjaśnia, że​​ umowa jest bardzo ważna i że nigdy Gwiezdni Magowie nigdy nie łamią obietnic. Potem Lucy nadaje mu imię Plue, wyjaśniając, że Nikora to nazwa rodzaju.
Yes, he has his own goal.jpg

Natsu podał Lucy zlecenie

Plue zaczyna wykonywać przeróżne gesty i ruchy, których nikt, oprócz Natsu, nie rozumie. Natsu przygląda się Lucy i podejmuje decyzje, aby dołączyła do jego drużyny. Lucy sądzi, że jest to świetny pomysł, a wtedy Natsu wyciąga wybrane przez siebie zlecenie specjalnie dla nich. Lucy czyta ogłoszenie i odkrywa, że można zarobić 200.000 klejnotów tylko za kradzież jednej książki z posiadłości Duka Evarlue. Jednak czytając uwagę odkrywa że jest właściciel książki jest obrzydliwym, starym zboczeńcem, który aktualnie poszukuje blondwłosej pokojówki. Lucy odkrywa, że ​​została oszukana podczas gdy Natsu przypomina jej, że Gwiezdni Magowie nigdy nie łamią obietnic.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz
  • Zabójczy Atak Nieba i Ziemi (天地消滅殺法 Tenchi Shōmetsu Satsubou)
  • Gotowanie Płomienia (火の玉料理 (フレイムクッキング) Fureimu Kukkingu)

Użyte Przedmioty

Różnice między Mangą a Anime

Gray Smoking.jpg

Palący Gray

Moment Killer Lucy.jpg

Lucy jako Fan Girl

  • W Mandze, Lucy nie miała na sobie ręcznika podczas kąpieli.
  • W Anime, Lucy dodatkowo kopnęła Natsu - w Mandze tylko odebrała karty ze swoim opowiadaniem.
  • "Rozmowa" Natsu z Plue była bardziej szczegółowa w Mandze.
  • W Mandze, ukazano palącego Gray'a.
  • W Mandze, Lucy dodatkowo pokazała swoją "chwalącą się" atutami stronę.
  • W Anime, Lucy pyta Natsu, dlaczego chciał utworzyć z nią drużynę.
  • Nie ukazano w Anime wpuszczenia drużyny do rezydencji Kaby'ego.
  • Podczas gdy małżonka Kaby'ego w Mandze rozmawia przez moment, tak w Anime w ogóle się nie odzywa.
  • Położenie objaśniania planu T było inne w każdej wersji.
    COME ON!.jpg

    Drwina Natsu !!

  • W Anime nie pokazano właścicielki mieszkania Lucy.
  • Gdy Happy włożył trupią maskę, w Mandze Lucy kazała mu być cicho, zaś w Anime przestraszyła się.
  • Pokojówki w Mandze nie są takie szczęśliwe.
  • W Anime od razu nastąpiło przejście do walki.
  • W obu wersjach gonitwa Duke'a za Lucy wyglądała inaczej.
  • W Mandze to nie Natsu pierwszy zaatakował.
  • W Mandze, rezydencja nie uległa wybuchowi.
  • W Mandze nie istnieje pomnik Duke'a.
  • W Mandze, Natsu nie zjada płomienia od Znikających Braci.
  • W Anime, Natsu został uderzony patelnią przez Znikających Braci. W Mandze wyrzucono go z pomieszczenia.

Nawigacja

Saga Macao Saga Daybreak Saga Lullaby
Rozdziały
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Odcinki
3 | 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki