Fandom

Fairy Tail Wiki

Odcinek 2

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ognisty Smok, Małpa i Byk (Karyū to Saru to Ushi 火竜と猿と牛) jest drugim odcinkiem serii Fairy Tail. Po raz pierwszy wyemitowano go 19 października 2009 roku. Angielska wersja pojawiła się 7 października 2011 roku.

Lucy Heartfilia dołącza do gildii Fairy Tail z pomocą nowych przyjaciół, Natsu Dragneel'a i Happy'ego. Cała trójka wyrusza na misję na Górę Hakobe, aby odnaleźć zaginionego maga z Fairy Tail Macao Conbolt'a i przyprowadzić go z powrotem do syna imieniem Romeo.

Streszczenie

Council.jpg

Spotkanie Rady

W Erze, siedzibie Rady Magii, jest prowadzona dyskusja na temat gildii Fairy Tail i jej destrukcyjnego charakteru. Większość Rady uważa, że członkowie Fairy Tail to banda idiotów z wyjątkiem Siegraina, który stwierdza, że bez takich idiotów, ten świat byłby strasznie nudny. Ostatecznie Rada ma dylemat. Fairy Tail jest destrukcyjna, ale jednocześnie jest silną i kompetentną gildią. Więc decydują się pozostawić ich w spokoju, na razie. Tymczasem Natsu i Lucy przybywają do Fairy Tail, gdzie Natsu otwierając drzwi krzyczy: "Jesteśmy!". Mag, który poinformował Natsu o pojawieniu się "Salamandra" (o którym Natsu sądził, że był Igneelem , ale faktycznie okazał się nim Bora) w Hargeon natychmiast mówi do Natsu, "Znowu narobiliście kłopotów! Zniszczyliście pół portu Harge-". Wtedy Natsu reaguje, kopiąc go w twarz i krzycząc do niego, że informacje o Salamandrze okazała się być fałszywa.
Normal fight in FT.jpg

Mag w odpowiedzi zaczął krzyczeć, że to nie wina. W mgnieniu oka, walka rozprzestrzenia się w całej gildii. Wtedy pojawia się Gray Fullbuster, który zostaje przedstawiony jako mag mający niezwykły zwyczaj zdejmowania z siebie ubrań. Zaczął się kierować w stronę Natsu, z zamiarem pokonania go, jednak zostaje on zatrzymany przez Cane Alberone, która jest przedstawiona jako największa pijaczka w Fairy Tail. Podkreśla, że ​​Gray ponownie jest pozbawiony ubrań. Elfman i Loke także dołączają do walki. Przedstawiona zostaje także Mirajane w chwili, gdy Lucy rozważa, czy w tej gildii nie ma nawet jednej, normalnej osoby. Walka zostanie zatrzymana przez Makarova, Mistrza Fairy Tail, dzięki jego postaci Tytana. Po wgnieceniu Natsu w podłogę, Makarov widząc Lucy przekształca się z powrotem do swojej pierwotnej postaci jako małego starca. Pozdrawia Lucy, a następnie wskakuje na drugie piętro budynku. Stamtąd następnie czyta wszystkim raport, w którym opisane są szkody, jakich się dopuścili członkowie gildii oraz informuje o wściekłości rady, ale mówi im, aby ich ignorowali, i robili to, na co mają ochotę. Lucy później dostaje swój znaczek Fairy Tail i idzie go pokazać Natsu, który stoi przed tablicą ogłoszeń szukając pracy. Wtedy słyszy rozmowę Romeo Conbolta (syna Macao Conbolta) z mistrzem Makarovem o jego ojcu, który nie wracał do domu od tygodnia, lecz Makarov sugeruje, że powinien iść do domu i czekać cierpliwie na powrót ojca, bo Macao potrafi o siebie zadbać. Natsu uderza w tablicę ogłoszeń i kieruje się do wyjścia. Lucy zastanawia się, co było powodem zdenerwowania Natsu, Mirajane wyjaśnia jej, że Natsu prawdopodobnie widział siebie w Romeo. 
665px-Natsu, Lucy, and Happy at Mt Hakobe during summer.jpg

Lucy, Natsu i Happy na Górze Hakobe

Później, Lucy i Natsu siedzą w wozie w drodze do góry, gdzie Macao miał wykonywać swoją pracę. Po drodze, Natsu ma chorobę lokomocyjną. Wóz zatrzymuje się i kierowca stwierdza, że nie może jechać dalej. Lucy skarży się na okropną pogodę i niską temperaturę na Górze Hakobe, a następnie przywołuje jednego z jej duchów Horologium, aby mogła schronić się w jego wnętrzu. Natsu krzyczy do Macao, ale wtedy pojawia się Vulcan, który porywa Lucy. Kładzie ją w swojej jaskini i zaczyna tańczyć wokół niej. Po chwili Horologium znika, ale Natsu przychodzi na ratunek w "żałosnym wejściu " jak to określiła Lucy. Pyta Vulcana gdzie jest Macao, a ten pokazuje otwór w ścianie. Gdy Natsu idzie to sprawdzić, zostaje wypchniętny przez potwora. Lucy krzyczy za nim i przywołuje innego ducha, Taurusa. Pierwszą rzeczą, jaką robi, jest stwierdzenie, że Lucy ma ładne ciało, a następnie udaje się do walki z Vulcanem dla Lucy, ale zanim zdążył wyrządzić szkody, Natsu wraca i kopie go w twarz, powodując utratę nieprzytomności przez Taurus, z powodu tego, iż sądził że Taurus jest kolejnym wrogim potworem.

Natsu powala Vulcana.jpg

Natsu pokonuje ostatniego Vulcana

Vulcan zabiera topór Taurusa i walczy za jego pomocą z Natsu. Natsu poślizgnął się ponownie i ledwo udaje się mu zablokować uderzenie topora. Natsu topi topór, a następnie zjada roztopiony metal, którym później wypluwa w stronę Vulcana. Następnie używa Żelaznej Pięści Ognistego Smoka kończąc walkę z potworem. Vulcan zmienia swoją postać, przekształcając się w rannego Macao. Macao stwierdza, że to żałosne, że udało mu się pokonać jedynie dziewiętnaście Vulcanów i został przejęta przez ostatniego. Jednak Natsu zapewnia go, że świetnie się spisał pokonując aż tylu.

674px-Natsu, Lucy and Macao return home.jpg

Lucy, Natsu i Macao powracają do miasta

W mieście, Romeo siedzi na schodach, przypominając sobie innych chłopców, którzy drażnili go, mówiąc że jego ojciec i magowie z Fairy Tail t nic nie robią i są bandą tchórzy, którzy całe dnie spędzają tylko na piciu. Pamięta, że ​​to przez tych chuliganów zmusił ojca do przyjęcia tej pracy. Jego płacz zostaje przerwany przez Natsu, który woła go. Wtedy następuje pogodzenie się Romeo z ojcem. Romeo dziękuje Natsu, Happyemu i Lucy za sprowadzenie jego taty z powrotem do domu.

Postacie

Walki i Wydarzenia

Użyta Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka Wręcz

Użyte Przedmioty

Różnice między Mangą, a Anime

Mirajane's Injury.jpg

Różnice między mangą a anime

My Udder.jpg

Zamiast "Mojej kobiety" powinienieś powiedzieć "Moich cycuszków". Powiedział Taurus.

  • Kilkoro bohaterów drugoplanowych (np. Laki Olietta, czy Miki Chickentiger) zadebiutowały w Anime w tym odcinku, podczas gdy w Mandze pojawiają się znacznie później.
  • W Mandze, Mirajane została uderzona butelką w głowę, a w konsenwekcji zaczęła krwawić. W Anime została uderzona przypadkowo przez Elfman'a, tracąc przytomność.
  • W Mandze, Makarov kolejno wyczytywał zarzuty postawione Fairy Tail przez radę, zaś w Anime od razu przeszedł do niszczenia dokumentu.
  • W Anime, Natsu nie jadł Ognistej Żywności.
  • Wszystkie odniesienia do wyglądu Lucy nie zostały zawarte w Anime.
  • W Anime, Natsu zjadał ogień oraz od razu roztopił topór Taurus'a. W Mandze, zaczął w niego uderzać.
  • Atak Taurus'a na Macao został usunięty w Anime. Także nie pokazano, jak grupa tamowała krwawienie rannego Maga.

Nawigacja

Saga Zerø Saga Macao Saga Daybreak
Rozdziały
1 | 2 | 3
Brak Odcinki
1 | 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki