Fandom

Fairy Tail Wiki

Odcinek 125

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Magiczna Kula jest 125 odcinkiem anime Fairy Tail. Wyemitowano go w Japonii 7 Kwietnia 2012 roku.

Natsu Dragneel i pozostali podejmują się schwytania złodzieja Velveno, który ma pojawić się na przyjęciu wydawanym przez rodzinę Balsamiców, by zdobyć drogocenny pierścionek. Okazuje się, że jego cel jest zupełnie inny - chce poślubić Aceto.

Fabuła

Mirajane explaining social dance.jpg

Mirajane wyjaśnia pojęcie tańca towarzyskiego

Natsu Dragneel chciałby podjąć się jakieś pracy. Happy pokazuje mu jedno z ogłoszeń. Zadanie polega na schwytaniu uciekiniera zwanego Velveno. Lucy przyłącza się, bowiem sama jest bez grosza przy duszy. Klient nazywa się Balsamico, a Macao Conbolt zauważa, że będą musieli wziąć udział w Magicznym Balu, na którym pojawiają się jedynie magowie. Natsu bardzo chce iść, ale Lucy powstrzymuje go bowiem najpierw musi nauczyć się tańczyć.

Na zewnątrz ćwiczą kroki, ale Smoczy Zabójca depcze dziewczynie po stopach. W międzyczasie Mirajane wyjaśnia Romeo, czym jest taniec towarzyski. Wtem pojawia się zafascynowany tym zajęciem Gray i próbuje porwać Lucy do tańca, ale w zamian otrzymuje jedynie silnego kopniaka. Erza, która przybywa na miejsce oświadcza, że nazywano ją "Demonem Tańca", o czym ma okazję przekonać się Natsu. Wtedy Lisanna również postanawia pomóc Natsu, ale kręci nim jak bączkiem. Erza spostrzega Elfmana i przerażonego wybiera na swojego partnera. Wkrótce pozostali członkowie gildii poczuli rytm i porwali się do tańca. Wśród nich byli m.in. Warren Rocko, Wendy Marvell, Happy, Carla, Levy McGarden, Gajeel Redfox.

Aceto and her father.png

Balsamico wyjaśnia zasady zadania

Natsu, Lucy, Gray, Erza, Elfman, Wendy, Warren, Happy, i Carla wyruszają wspólnie na Magiczny Bal. Wita ich córka klienta, Aceto. Hrabia wyjaśnia im, że podczas balu dojdzie do wyboru przyszłego męża Aceto. Opowiada im o pierścionku, który można dostać tylko raz na siedem lat. Podejrzewa, że Velveno będzie próbował ukraść przedmiot. Okazuje się, iż mężczyzna posługuje się Transformacją i Magicznym Kopiowaniem.

125 - Wendy's Ball Attire.png

Kreacja Wendy

Wendy, Lucy i Erza szykują się na bal. Wendy dochodzi do wniosku, że będzie musiała rzucić Troię na Natsu, bowiem platformy do tańca unosiły się w powietrzu. Gray, Natsu i Elfman również znajdują się w sali, podczas gdy Warren, Happy i Carla obserwują wydarzenia za pomocą komunikacyjnej lacrimy z innego pomieszczenia. Porozumiewają się za pomocą telepatii Warrena.

Nieznajomy prosi Erzę do tańca, więc pozostali uważają, że może być podejrzany. Natsu i Gray kierują się w jego stronę, ale gdy Erza zaczyna nim kręcić jak bączkiem, dochodzą do wniosku, że sama sobie świetnie poradzi. Następnie to Lucy i jej partner stają się obiektem zainteresowania. Niestety Natsu i Gray zostają porwani do tańca przez dwie kobiety. Kiedy tajemnicza dama zaprasza na parkiet Elfmana, wszyscy zgodnie uważają, że jest podejrzana.

Ice Make Kite.jpg

Lodowy Latawiec Graya

Natsu i Gray pozbywają się swoich nieznośnych partnerek i udają w stronę Elfmana. Gray odbija i pyta, jakiej magii używa. Potem zaczynają walczyć posługując się Lodowym Tworzeniem. Wkrótce do sali schodzi Aceto, a o północy pojawia się pierścień Balsamico. Hrabia ogłasza, że ten, który go zdobędzie zostanie mężem jego córki.

125 - Wendy asked to dance.png

Wendy poproszona do tańca

Jakiś czas później zamaskowany chłopiec prosi do tańca Wendy. Happy, Carla i Warren odkrywają, że identyczny człowiek został związany przez mężczyznę z afro. Warren natychmiast ostrzega Wendy, która w rzeczywistości tańczyła z Velveno. Ten dezaktywuje swoją transformację i używa Niebiańskiego Smoczego Ryku, by skraść pierścień. Natsu zaczyna z nim walczyć, ale złodziej kopiuje jego magię. Podobnie stało się, gdy Erza podmieniła strój na Zbroję Oczyszczenia. Wszelkie zabiegi okazały się bezskuteczne.

Velveno vs Erza.png

Walka Velveno i Erzy

Velveno ogłasza, że skopiował magię wszystkich członków Fairy Tail, ale nie zamierza z nimi walczyć. Wyciąga pierścień w stronę Aceto i prosi, by za niego wyszła. Okazuje się, że w dzieciństwie byli przyjaciółmi, ale jej ojciec zabronił się z nim spotykać. Po jakimś czasie zszedł na przestępczą ścieżkę. Nigdy jednak o niej nie zapomniał, więc uciekł z więzienia i próbował zdobyć pierścionek już siedem lat temu.

125 - Velveno promising to return.png

Velveno aresztowany przez Radę Magii

Dziewczyna przyjmuje oświadczyny, ale chce, by najpierw zapłacił za swoje zbrodnie, więc strażnicy zabierają go z powrotem do więzienia. Przysięgają jednak, że na będą czekać. Lucy ma nadzieję, że i jej ktoś się kiedyś oświadczy. Wtedy podchodzi do niej Natsu. Okazuje się, iż chciał ją poinformować o swoim przejedzeniu i postanowieniu powrotu do domu. Prosi go jednak, by został trochę dłużej i zaczyna z nim tańczyć. Wszystko niszczy jego choroba lokomocyjna, bowiem Troia Wendy przestaje działać.

Postacie

Walki

Użyte Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz

Użyte Zbroje

Użyte Przedmioty

Nawigacja

Saga X791 Saga Klucz Gwiaździstego Nieba Saga Wielki Turniej Magiczny
Odcinki
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150

Więcej z Fandomu

Losowa wiki