Fandom

Fairy Tail Wiki

Odcinek 120

1967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Świt na Wyspie Tenrō jest 120 odcinkiem anime Fairy Tail. Wyemitowano go po raz pierwszy 3 marca 2012 roku.

Natsu Dragneel, Gray Fullbuster, Erza Scarlet, Lucy Heartfilia, Wendy Marvell i Laxus Dreyar mogą w końcu skutecznie atakować Hadesa, ponieważ Happy, Carla i Pantherlily zniszczyli źródło mocy Grimoire Heart.

Fabuła

335px-Episode 120 - Cats destroying the Grimmoire Heart.png

Carla i Happy niszczą Mroczne Serce

Sterowiec Gildii Grimoire Heart ulega zniszczeniu po ataku Natsu. Dragneel raz za razem uderza Hadesa. W tym samym czasie w innej części statku Happy, Carla i Pantherlily zniszczyli Mroczne Serce, które było dotąd źródłem magicznej mocy Hadesa. Drzewo Tenrō wraca do swojej pierwotnej postaci dzięki interwencji Ultear Milkovich i jej Łuku Czasu, a magowie Fairy Tail w pełni odzyskują siły. Członkowie Drużyny Natsu, Laxus Dreyar i Wendy Marvell kolejno atakują Hadesa, który chce zniszczyć ich za pomocą Prawa Grymuaru, ale zostaje powstrzymany przez Szkarłatny Lotus: Eksplodujące Ostrze Piorunów wycelowany w niego przez Natsu.

659px-Episode 120 - The Injured FT returns.png

Powrót Magów Fairy Tail

Nagle nadbiega grupa magów z Grimoire Heart, którzy gonią przemęczone Exceedy. W odpowiednim momencie na ratunek przybywają pozostali członkowie Fairy Tail z Makarovem na czele. Po całym tym zajściu wszyscy wspólnie wracają do obozu. Przed odejściem Hades prosi Dreyara o zakończenie jego życia, ale ten odmawia i nakazuje mu opuścić wyspę. Później magowie z Magnolii leczą swoje rany w obozie.

Episode 120 - Zeref at Grimmoire's ship.png

Rozwścieczony Zeref

W międzyczasie na Sterowcu Grimoire Heart, Hades, Rustyrose i Kain Hikaru są zaskoczeniu pojawieniem się nietuzinkowego gościa, samego Mrocznego Maga Zerefa. Mężczyzna jest wściekły, ponieważ "ich pokręcone umysły przyzwały Aknologię". Oświadcza, że świat kończy się "tu i teraz".

Postacie

Walki

Użyta Magia i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Zbroje

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz
  • Zwiększona wytrzymałość
  • Umiejętność posługiwania się mieczem

Użyte Przedmioty

Różnice między Mangą a Anime

Więcej w Fandom

Losowa wiki