Fandom

Fairy Tail Wiki

Odcinek 118

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Człowiek bez Znaku to 118 odcinek anime Fairy Tail. Po raz pierwszy wyemitowano go 18 lutego 2012r.

Laxus Dreyar z całych sił walczy z Hadesem i pozornie udaje mu się go pokonać. Tymczasem w obozie zdrowi członkowie Fairy Tail próbują ochronić rannych przed ponownym atakiem niektórych członków Grimoire Heart.

Streszczenie

Rozpoczyna się bitwa pomiędzy Laxusem i Hadesem. Mistrz Gildii jest pod wrażeniem umiejętności Laxusa. W tym czasie Yomazu, Kawazu i Kain Hikaru chcąc się zemścić, atakują główny obóz Fairy Tail. Lisanna walczy przeciwko Kainowi, a Bickslow i Freed przeciwko dwóm pozostałym. Cana odzyskuje przytomność i wraz z Levy i Lisanną pokonują Kaina. Wydaje się, że Laxusowi udało się uniknąć Formułę Bomby i walka jest wyrównana, ale po chwili Laxus upada na kolana przez obrażenia od wcześniejszego ataku. Hades przygotowuje się do ostatecznego ataku, a Laxus pozostając na linii strzału Hadesa, "atakuje" Natsu swoją błyskawicą, dzięki czemu przekazuje mu całą swoją magię. Bez mocy przyjmuje na siebie atak Hadesa i upada na ziemię. Kiedy Natsu pyta się, dlaczego Laxus to zrobił, ten odpowiada, żeby Natsu stukrotnie odpłacił Hadesowi za krzywdy, które ten wyrządził Gildii. Wtedy na ciele Natsu pojawia się połączenie jego ognia i błyskawic Laxusa.

Postacie

Walki

Użyte Magii i Umiejętności

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Użyte Umiejętności

  • Walka wręcz
  • Ogromna wytrzymałość

Użyte Bronie

  • Miecz
  • Magiczne Karty

Użyte Przedmioty

Więcej w Fandom

Losowa wiki