Fandom

Fairy Tail Wiki

Obóz Treningowy Wróżek

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Obóz Treningowy Wróżek

Obóz Treningowy Wróżek

妖精たちの合宿
Yōsei-tachi no Gasshuku
Informacja
Premiera 16, Listopada 2012
OVA 4
Przewodnik OVA
Poprzedni
Dni Pamięci
Następne
Ekscytująca Kraina Ryuzetsu →
Lista Odcinków Fairy Tail

Obóz Treningowy Wróżek jest czwartym odcinkiem OVA z serii Hiro Mashimy, Fairy Tail. Został dodany do trzydziestego piątego tomu Mangi, a swoją premierę miał 16 listopada 2012 roku.

Mavis - znudzona samotnym pobytem na Wyspie Tenrou - postanawia się odwiedzić gildię Fairy Tail, nie wiedząc, że jej członkowie udają się na plaże, by odbyć trening. Postanawia iść z nimi. Grupa napotyka wiele trudności, spowodowanych przez Natsu i Gray'a. Co mogłoby się stać, gdyby mieli na czele pijane dziewczyny z gildii?

Streszczenie

Mavis at Tenrou Island.png

Mavis na Wyspie Tenrou

Mavis spędza spokojne chwile snu na Wyspie Tenrou, zostając nagle wybudzona przez tutejsze zwierzęta. Przypomina sobie, jak Magowie siedem lat temu odwiedzili wyspę oraz jaką zabawę przy tym wnieśli na ciche tereny. Duch postanawia udać się do Magnolii, by odwiedzić Fairy Tail. Nikt, kto nie posiada symbolu owej gildii, nie może jej zobaczyć. Nim wchodzi do budynku Wróżek, członkowie gildii wybiegają na zewnątrz, gotowi do treningu na plaży, by poprawić umiejętności po siedmioletniej przerwie. Mavis postanawia im w ukryciu towarzyszyć.

Juvia covers Gray.png

Juvia i Gray

Już na plaży, Erza oznajmia wszystkim, iż ich celem jest poprawia magicznej siły, by osiągnąć poziom, godny Wielkiego Turnieju Magicznego. Nim jednak rozpoczną trening, zezwala na spędzenie pierwszego dnia w zabawie. Natsu i Gray ścigają się do morza - zostają wyprzedzeni przez używającego swojej magii Jet'a. Tym samym rozprasza dookoła wodę. Juvia "chroni" Gray'a przed przemoczeniem z pomocą swojej parasolki, mówiąc, iż kupiła nowy kostium kąpielowy i chciała, by on pierwszy go zobaczył. Nie zauważa, że Gray wraca do pościgu z Natsu. Wraz z Jet'em konkurują w pływaniu - i to Jet wygrywa po raz kolejny. Gray pozbywa się kąpielówek, by zmniejszyć opór w wodzie, zaś Natsu wspomaga się swoją magią. Juvia chodzi przygnębiona, natomiast Erza jest zdziwiona jej niecodziennym, jak na plażę strojem. Mavis korzysta z "wakacji" i zakupuje lody, natomiast w morzu, Lucy gra z Wendy i Levy w siatkówkę. W pobliżu pływają Wendy i Carla. Lucy zauważa, iż nie wszyscy członkowie z Tenrou są na plaży - rodzina Strauss i Cana udali się na trening w górach, Gromowładni Bogowie ruszyli przed siebie, zaś Gajeel i Lily odbywają najcięższe ćwiczenia z nich wszystkich. Levy wspomina, iż chciała iść z nimi, co staje się pretekstem do docinek Lucy.
Fire Dragon's Wing Attack.png

Natsu łamie lód

Natsu, Gray i Jet postanawiają rozpocząć trening - Lodowy Mag zamraża całe morze, co pokrywa wszystkich tam obecnych lodem. Natsu z ognistymi atakami roztapia go, z innym efektem. Lód rozdrabnia się i leci w każdą stronę. Erza używa Zbroi Niebiańskiego Koła, podtrzymując atak. Reszta Magów dołącza się do niej, całkowicie niszcząc lód. Dla Natsu i Gray'a to była tylko zabawa - Lucy i Levy zauważają wszystkie zniszczenia. Mavis uważa, iż trzecie pokolenie jest potężne i jednocześnie śmieszne.
Natsu carrying a drunk Lucy.png

Natsu niesie pijaną Lucy

Wieczorem, grupa udaje się do luksusowego kurortu - Natsu narzeka, ponieważ podczas ich ostatniego pobytu, jako prezent od Loke'a, wszystko wyglądało znacznie lepiej. Obecne fundusze gildii nie pozwoliły im na to. Chłopcy - wchodząc do środka - zauważają, iż wszystkie dziewczyny są całkowicie pijane. Gray narzeka na to wszystko, przez co Erza - w pijackim amoku - naskakuje na niego. Zapłakana Juvia zaczyna "ukochanego" bronić. Carla także lekko przesadziła - zaczęła spostrzegać Happy'ego, jako swojego osobistego rumaka. Juvia zatrzymuje Gray'a, narzekając na to, iż jej plan ze strojem kąpielowym się nie powiódł. Tymczasem Erza myli Jet'a i Droy'a z Wakabą i Elfman'em - zaczyna ich strofować nie szczędząc przy tym ciosów. Lucy zaczyna dostrzegać zwidy związane z Natsu, którego zmusza do niezbyt przyjemnych dla niego rzeczy.

OVA 4 - Erza at the hot springs.png

Erza relaksuje się w Gorących Źródłach

Później, dziewczyny relaksują się w gorących źródłach, podczas gdy Mavis wciąż obserwuje Magów. Czuje ulgę, zauważając, iż nie tylko ona ma tak drobną figurę. Omawiając wydarzenia z dnia dzisiejszego, wszyscy dochodzą do wniosku, iż coś jest pomiędzy Lucy, a Natsu. Blondwłosa zaprzecza, mówiąc, iż to była tylko zapłata za posprzątanie jego domu. Opowiada tą historię w całości - któregoś dnia odwiedziła chatkę Natsu i Happy'ego, zauważając w niej brud nie do wytrzymania. Z czasem zauważyła na ścianie wszystkie pamiątki po misjach - co oznacza, iż cenią sobie wszystkie wspomnienia. Posprzątanie domu miało być niespodzianką. Natsu i Happy nie wrócili do domu - po powrocie do siebie, dziewczyna odkryła, iż spali... czekając na nią w jej domu.
Boys peeking at the girls.png

Chłopcy chcą zobaczyć dziewczyny

Chociaż dziewczyny uważają tą historię za miłą, wciąż docinają Lucy. Mavis zauważa, że chłopcy podglądają płeć przeciwną - nie uchodzi to także uwadze Erzy, która natychmiastowo ich atakuje. Myślała, że to włamywacze, dlatego też... zaprasza partnerów z gildii do wspólnej kąpieli w gorących źródłach. Lucy odmawia, uważając, iż to by było zbyt żenujące. Zatem inny wariant - chłopcy za podglądanie dostają solidną (i bolesną) karę od Erzy.

Znacznie później, Mavis sama przebywa w źródłach, zadowolona z tego, że trzecia generacja Fairy Tail tak dobrze się ma. Postanawia także wspierać ich podczas Wielkiego Turnieju Magicznego.

Walki i Wydarzenia

  • Brak

Użyta Magia, Zaklęcia i Przedmioty

Użyta Magia

Użyte Zaklęcia

Umiejętności

ppZmiana Formy Bojowej]] (戦闘モードシフト Sentō Mōdo Shifuto)

  • Podmiana
  • Pływanie
  • Latanie
  • Fechtunek
  • Walka

Użyte Zbroje

  • Zbroja Niebiańskiego Koła

Użyte Bronie

Użyte Przedmioty

  • Magiczne Nasiona

Więcej w Fandom

Losowa wiki