Fandom

Fairy Tail Wiki

Nirvana

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nirvana (ニルヴァーナ Niruvāna) to legendarna magia stworzona przez Nirvitów.

Opis

Nirvana tree.jpg

Miejsce, w którym ukryta została Nirvana.

Według Hibikiego Latesa Nirvana ma moc, aby zamieniać dobro w zło i na odwrót. Działa to w ten sposób, iż gdy ludzie wahają się pomiędzy emocjami zmusza ich do zmiany między światłem a ciemnością. Jednakże kiedy dana ilość zła przemieni się w dobro, taka sama ilość dobra przemieni się w zło. Magia ta posiada różne etapy.

Twórcy

Cztery tysiące lat temu Nirvana została stworzona przez Roubaula z plemienia Nirvitów, rasy ludzi którzy podczas
Nirvit.jpg

Nirvici.

wojny osiedli w neutralnym kraju. Aby spróbować utrzymać świat w ryzach skonstruował Nirvanę, która miała zmusić wszystkich  do zaprzestania wojen, które w tamtym okresie pustoszyły świat. Nirvana stała się symbolem pokoju, jednak przez to, że ciemność zastępowała światłem, zło zaczęło się w niej kumulować. Zmieniła naturę Nirvitów, odbierając im światło, zastępując je ciemnością, zmusiła do walki między sobą, tak, że nikt nie przeżył. Przetrwał tylko Roubaul; jednak mimo tego, że jego ciało zginęło, jego dusza musiała odpokutować swoje grzechy które popełnił za życia i zmuszono go do pilnowania Nirvany. Miał to czynić do momentu, aż nie pojawiłby się ktoś wystarczająco silny, aby ją zniszczyć.

Więcej w Fandom

Losowa wiki