Fandom

Fairy Tail Wiki

Niggy

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Niggy to jeden z Magów gildii Fairy Tail.

Wygląd

Niggy jest szczupłym mężczyzną średniego wzrostu, który ma długie, gęste czarne włosy, kształtem przypominają trójkąt. Ma pociągłą twarz i cienkie brwi.

Nosi czarny T-shirt a na nim koszulę, oliwkowe spodnie i proste buty.

Fabuła

Saga Macao

830px-Natsu kicks Krov.jpg

Niggy patrzy jak Natsu kopie Krov'a

Kiedy Natsu Dragneel wraca do gildii, Niggy stpi obok Krova, który śmieje się z Natsu po wysłuchaniu opowieści o jego walce z Bora. Potem jest świadkiem, gdy Krov jest kopnięty w twarz przez Natsu, który jest zły na niego za dostarczanie fałszywych informacji o miejscu pobytu Igneela.

Saga Wieży Niebios

Niggy wziął udział w wesołej bójce, która rozpoczęła się podczas piosenki Mirajane, po powrocie do gildii Drużyny Natsu z Wieży Niebios.

Saga Festiwal Walk

Podczas bitwy o Fairy Tail razem z Krovem został uwięziony za pomocą run Freeda Justine. Ich walka zakończyła się remisem, żaden z nich nie uzyskał przewagi. Byli wyczerpani i niezdolni do kontynuowania walki.
591px-Krov vs. Niggy.png

Krov vs Niggy

Saga Oración Seis

Niggy i Krov dyskutują o wiadomościach z Alcalypha. Mówią o tym, że gildia Love & Lucky została przejęta przez mroczną gildię. Następnie Lucy Heartfilia wyciąga od nich dokładne wiadomości dotyczące tego gdzie Alcalypha jest.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki