Fandom

Fairy Tail Wiki

Nichiya

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Nichiya (ニチヤ, Nichiya) to Exceed z Edolas. Jego ziemską wersją jest Ichiya Vandalay Kotobuki. Był kapitanem armii w królestwie Extalia.

Wygląd

Ma te same rysy twarzy jak jego ziemski odpowiednik. Różnicą są jego kocie elementy, takie jak wąsy, nos i usta. Ma bardzo dużą głowę z pomarańczowymi włosami, ułożonymi w faliste frędzle. Na głowie nosi czerwoną czapkę z symbolem kota. Bycie kapitanem armii pozwala mu nosić Niebieski Kapitański Mundur z jednym brązowym pasem. Nosi także dwa fartuchy z logiem Extalia, ciemno-zielone spodnie i brązowe buty. Posiada także miecz, zwykle znajdujący się w pochwie. Jego poza wygląda tak samo jak ta, którą przyjmuje Ichiya.

Osobowość

Jest bardzo lojalny wobec swojego królestwa i królowej. Nienawidzi ludzi, ich zapachu oraz upadłych. Jest fanem perfum i ich zapachów. W wojsku jest szanowany.

Z jego Karty Gildiowej można się dowiedzieć, że lubi Ichiyę, ale nie lubi śmierdzących rzeczy.

Fabuła

Saga Edolas

Jest po raz pierwszy pokazany jako kapitan armii Extalia. Gdy Carla i Happy uciekli, Nichiya podniósł alarm i zadeklarował ich jako "upadłych".

Magia i zdolności

Aera(翼, Tsubasa) - Nichiya jest zdolny do stworzenia sobie skrzydeł, dzięki którym potrafi unosić się w powietrzu i latać, jednocześnie eliminując grupę przeciwników.

Walki

Sprzęt

Miecz- jest to zwykła szabla, jej wygląd jest prosty.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki