Fandom

Fairy Tail Wiki

Neppa

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Neppa (ネッパー Neppā) jest członkiem najpotężniejszych egzekutorów w całym Fiore.

Wygląd

Neppa jest on dużym mężczyzną z umięśnionymi rękami, które owinięte są bandażami w miejscu nadgarstka. Można zauważyć, iż mimo jego torsu i ramion jego nogi są nieproporcjonalnie małe. Jego oczy są wąskie, a nos ma kształt trójkąta, a jego brwi są ułożone niemalże pionowo. Egzekutor ma mohawk, a jego grzywka przedzielona jest na pół. Jego charakterystyczną cechą wyglądu są odstające baki.

Jego strój składa się na jasną koszulkę z "żabotami" na szyi, którą nosi pod ciemną koszulą. Wszystko to znajduje się pod czarną kurtką bez rękawów z futrzanym kołnierzem. Z tyłu kurtki uwagę zwraca duży napis w języku angielskim "ACID RULE". Członek Legionu Głodnych Wilków nosi parę zwykłych, ciemnych spodni i jasny pasek. Mężczyzna chodzi w ciemnych butach z klamrami z tyłu.

Osobowość

Neppa ma dziwaczny nawyk trzymania w ustach butelki z sodą, która jest potrzymywana przez jego zęby. Nie wyciąga jej nawet wtedy, kiedy walczy. Wydaje się, że przyjemne jest dla niego korzystanie z tak niebezpiecznej magii, jak Magia Kwasu. Był szczerze zaskoczony, kiedy Pantherlily poradził sobie z tą magią, przedzierając się przez potok kaustycznej cieczy. Kiedy rozmawia, na końcu zdania wypowiada słowo "PAN".

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Kiedy Drużyna Ratunkowa Fairy Tail znajduje rannego Arcadiosa leżącego na ziemi, wnet zostają zaatakowani przez Legion Głodnych Wilków. Mężczyzna na początku atakuje wszysktich wrogów, jednak później obiera sobie za cel Pantherlily, na którym używa swojej magii. Kiedy na skutek zaatakowania wielkiego kwiatu Cosmos tworzy się wielka eksplozja i wszyscy zostają rozrzuceni w różnych miejscach, egzekutor szybko znajduje Exceed, z którym zaczyna zaciekłą walkę. 

Pantherlily defeats Neppa.png

Panther Lily pokonuje Neppę

Kiedy Egzekutor tworzy potok kwasu i kieruje go w stronę Pantherliliego, on przez chwilę czuje się bezradny, ponieważ zauważa, że kwas z łatwością roztapia otoczenie tak samo, jak jego miecz. Wtedy jednak przypomina sobie trening z Gajeelem i postanowił, że nie podda się tak szybko. Ku wielkiemu zaskoczeniu Rycerza, czarny Exceed przecina strugi żrącej substancji i efektownie kończy pojedynek. Tak jak reszta Egzekutorów, mężczyzna został szybko pokonany, a wkrótce Legion Głodnych Wilków przez Natsu. Powiedział, że zostaną poddani egzekucji, jeżeli nie pokażą im wyjścia.

Chwilę później, kiedy Egzekutorzy zregenerowali już siły, widzą, jak Drużyna Ratunkowa próbuje uciec z Mercuriusa, a armia królewska zatrzymuje Fairy Tail. Wtedy poczynają atakować z pełną mocą wraz z armią. Ponownie atakuje on Pantherlily swoją w pełni zabójczą magią, lecz ten doskonale sobie z nią radzi. Kiedy Członek Legionu Głodnych Wilków zamierza zaatakować na poważnie, z pełną mocą, wszyscy Egzekutorzy zostają pochłonięci przez nieznany cień.

Wkrótce, gdy "smoczy kryzys" jest już zażegnany, Król organizuje wielki bal na cześć wszystkich Magów, którzy pomagali w zwalczeniu katastrofy. Pojawiają się tam również członkowie Legion Głodnych Wilków, którzy są cali i zdrowi.

Magia i Umiejętności

Pantherlily cuts through Acid Magic.png

Magia Kwasu

Magia Kwasu: rodzaj magii żywiołu, który pozwala na swobodne tworzenie i kontrolowanie kwasu. Została ona stworzona, aby zabijać innych ludzi. Substancja wydaje się wypływać z dłoni użytkownika, jednakże potrafi on uderzyć w grunt, z którego wkrótce wybłuwa potok kwasu. Ciecz ta może być wystrzeliwana w linii prostej lub wykonywać spiralne ruchy, które powodują powstanie "żrącego tornada" nacierającego na przeciwnika. Stworzony kwas jest niezwykle kaustyczny i potrafi stopić nawet najtwardsze skały. Jest on bardzo trudny do odbicia lub przecięcia, a więc jest wręcz idealną bronią.

Cytaty

Bitwy i Wydarzenia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki