Fandom

Fairy Tail Wiki

Neinhart

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Share

Neinhart (ナインハルト, Nainharuto) jest członkiem Dwunastki Spriggana: elitarnej grupy służącej cesarzowi imperium Alvarez. Jest on także przywódcą oddziału Neinharta: Swojego prywatnego oddziału wewnątrz cesarstwa.

Wygląd

Osobowość

Pomimo tego, że nie wiemy obecnie zbyt dużo o osobowości Neinharta, wydaje się być buntowniczy. Bezczelnie zignorował on swojego cesarza gdy ten kazał mu stawić się na spotkaniu całej Dwunastki Spriggana (pomimo tego, że przebywał on w tym czasie w zamku), a gdy pojawił się w porcie Hargeon razem z Wahlem i Dimarią odmówił opuszczenia łodzi i wzięcia udziału w walce.

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Magia i umiejętności

Historia Trupów: Rodzaj magii który pozwala Neinhartowi tworzyć dokładne repliki zmarłych osób, które odcisnęły piętno w sercach poszczególnych osób. Mogą to być zarówno osoby życzliwe, przyjaciele, rodzina, ukochani, itp., a także wrogowie. Niezależnie kim byli za życie dla danej osoby, Neinhart kontroluje repliki, nakazując im walkę przeciwko tej osobie. Zasięg tej magii jest imponujący; przebywający na statku zacumowanym w porcie w Hargeonie Neinhart może stworzyć replikę zmarłego nawet na polu bitwy przed miastem. Należy jednak dodać, że repliki są słabsze niż odtworzone osoby za życia. Neinhart jest bardzo biegły w tej magii, mogąc jednocześnie przyzwać i utrzymać w walce nawet 8 replik.

Ogromna Energia Magiczna: Jako członek Tarcz Spriggana Neinhart posiada niesamowity poziom magii porównywalny do najsilniejszego maga z Dziesięciu Świętych Magów.

Magia Wiatru:

Ciekawostki

  • Jego imię składa się z dwóch słów "Nein" czyli po niemiecku "Nie" jak i słowa "hart" czyli wymowa angielskiego słowa "Serce", przez co jego imię można rozumieć jako "Bezserca".
  • Z tego co mówił można wnioskować, że nie jest człowiekiem.

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki