Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu kontra Mavis

2079stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Natsu kontra Mavis

Natsu kontra Mavis

ナツ vs. メイビス
Natsu vs. Meibisu
Informacja
Premiera 17 listopada, 2016
Adaptacja Mangi
OVA 5
Przewodnik OVA
Poprzedni
Wróżkowa gra na kary
Następne
Wróżkowa Gwiazdka
Lista Odcinków Fairy Tail
Natsu kontra Mavis — to ósmy odcinek OVA z serii Hiro Mashimy, Fairy Tail. Jego premiera miała miejsce 17 listopada 2016 roku.

Erza prosi Natsu o pomoc w pozwoleniu Mavis zaznać gorącej kąpieli. Drużyna Natsu i Juvia zaczynają poszukiwanie skarbu zakopanego przez pierwszą mistrzynię sto lat wcześniej, choć zadanie okazuje się trudniejsze, niż mogłoby się wydawać.

Streszczenie

Natsu takes on Erza's request to duel Mavis.png

Natsu zgadza się "bić" z Mavis

W łaźni Gildii Fairy Tail większość dziewczyn myje się i zażywa kąpieli, podczas gdy Mavis bawi się w wodzie. Lucy pyta ją, czy może się namoczyć, z czym Wendy się zgadza, mówiąc, że skoro Pierwsza jest duchem byłoby to dziwne. Erza nie zgadza się z nimi, twierdząc, że nawet duch powinien mieć taką możliwość. Mavis przyznaje rację Lucy i Wendy, na co Erza reaguje oburzeniem. Mavis zaczyna płakać, o co Carla obwinia Erzę. Mavis twierdzi, że wszystko w porządku i że może poczuć lekko ciepło i chłód.

Mavis feels the warmth.png

Mavis czuje ciepło

Erza wpada na pomysł, by zawołać Natsu, który znacznie podwyższyłby temperaturę wody. Lucy jest oburzona tym pomysłem. Gdy Natsu przychodzi, Erza wyjaśnia mu swój plan. Natsu zgadza się "walczyć" z Mavis, podczas gdy Lucy idzie do reszty dziewcząt. Nagle dziewczyna staje na mydle i razem z Erzą wpadają do wody. Natsu atakuje zaklęciem Wrzenie Wody Ognistego Smoka. Mavis mówi, że czuje się świetnie, na co Natsu stwierdza, że dla niej nie ma rzeczy niemożliwych. Lucy mówi, że to wspaniale dla niej. Natsu mówi, że wcześniej jej nie zauważył na co Lucy mówi mu, by ten się ubrał. Mavis stwierdza, że ze sfrustrowania dziewczyna nie zauważyła, że sama jest rozebrana, na co Erza nazywa blondynkę biedactwem. Pierwsza oznajmia, że pójdzie się przebrać. Gdy ta wychodzi, Lucy oznajmia, że mistrzyni wydawała jej się być osamotniona.

Postacie w kolejności występowania

Walki i wydarzenia

  • Poszukiwanie skarbu Mavis (rozpoczęte i zakończone)

Użyta magia, zaklęcia i umiejętności

Użyta magia

Użyte zaklęcia

Użyte umiejętności

Użyte zbroje

Użyte bronie

  • Miecz

Użyte przedmioty

Różnice pomiędzy Mangą a Anime

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki