Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel kontra Znikający Bracia

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Natsu Dragneel kontra Virgo i Pokojówki Everlue

Równoległa:

Lucy Heartfilia i Happy kontra Duke Everlue

Następna:

Lucy Heartfilia i Natsu Dragneel kontra Duke Everlue

Natsu Dragneel vs. Znikający Bracia
Natsu vs Znikający Bracia 1.jpg
Saga:

Saga Daybreak

Miejsce:

Rezydencja Everlue

Wynik:

Zwycięża Natsu Dragneel

Strony
Moce i Umiejętności

Natsu Dragneel

Znikający Bracia

  • Walka wręcz
  • Władanie bronią
Poniesione Szkody
  • Natsu Dragneel nie odnosi żadnych obrażeń
  • Znikający Bracia są średnio ranni
  [Źródło]
Natsu Dragneel kontra Znikający Bracia to walka między magiem z Fairy Tail , Natsu Dragneelem a członkami Gildii Southern Wolves, Znikającymi Braćmi .

Prolog

Natsu Dragneel , Lucy Heartfilia i Happy przeszukują Rezydencję Everlue w poszukiwaniu książki Daybreak. Po pokonaniu kilku pokojówek Duke'a Everlue, drużynie udaje się dotrzeć do biblioteki i znaleźć poszukiwaną książkę. Gdy zespół naradza się co z nią zrobić do pokoju przybywa właściciel Daybreak. Żąda zwrotu książki i wzywa wynajętych przez siebie Znikających Braci by powstrzymali magów z Fairy Tail . Lucy postanawia przeczytać Daybreak i dowiedzieć się jaki skrywa sekret, Everlue i Happy ruszają za nią w pościg. W tym czasie Natsu przygotowuje się do walki ze Znikającymi Braćmi.

Walka

Natsu vs Znikający Bracia 2.jpg

Natsu unika ataku jednego z braci

Natsu atakuje Znikających Braci swoją Żelazną Pięścią Ognistego Smoka , lecz mniejszy z braci łatwo zatrzymuje jego cios. Bracia szydzą z umiejętności Natsu uważając, że jest magiem przez co jest słaby, Dragneel jednak nic sobie z tego nie robi, zachęca ich do walki pisząc z płomieni na jego dłoni napis"Come On". Mniejszy z braci nagle atakuje chłopaka, Natsu udaje się uniknąć ciosu, lecz drugi brat łapie go i wyrzuca przez ścianę. Dragneel prawie wypada z balkonu, jednak udaje mu się złapać barierki. Mniejszy brat atakuje go za pomocą wielkiej "patelni", jednak pudłuje gdy Natsu zeskakuje na parter. Podczas swoich ataków duet braci mówi czym są słabe punkty magów, okazuje się, że w ich mniemaniu są to ich słabe i niewytrenowane ciała. Jednak Dragneel zauważa, że ani razu nie udało im się go uderzyć. 
Natsu vs Znikający Bracia 3.jpg

Jeden z braci próbuje zaatakować Natsu

Widząc, że Natsu ma rację, bracia postanawiają użyć swojego Zabójczego ataku Nieba i Ziemi. Kiedy Dragneel skupia się na wyższym z braci, który zostaje wyrzucony przez drugiego w powietrze, atakuje go młodszy brat. Gdy Natsu patrzy na mniejszego z braci, drugi atakuje go z powietrza. Po skończeniu swojego ataku bracia myślą, że walka już się zakończyła i są bardzo zaskoczeni gdy Natsu wstaje z ziemi bez żadnych obrażeń.

Natsu beats Vanish Brothers.jpg

Znikający Bracia pokonani

Dragneel używa Ryku Ognistego Smoka, lecz patelnia jednego z braci pochłania go. Mniejszy brat wyjaśnia, że jego broń wchłania ogień przeciwnika i wysyła go z powrotem do niego. Ogień wraca do Natsu z większą siłą. Jednakże atak nie działa na Dragneela, który rusza na zaskoczonych tym faktem Znikających Braci. Łapie ich obiema rękami za twarze i atakuje Skrzydłem Ognistego Smoka czym ich pokonuje.

Następstwa

Kiedy walka zostaje zakończona, Natsu idzie szukać Lucy Heartfilii i Happyego , lecz uniemożliwia mu to jedna z pokojówek, Virgo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki