Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel kontra Yuka Suzuki i Toby Horhorta

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednia:

Gray Fullbuster kontra Lyon Vastia

Równoległa:

Lucy Heartfilia kontra Sherry Blendy

Następna:

Natsu Dragneel kontra Lyon Vastia

Natsu Dragneel vs. Yuka Suzuki i Toby Horhorta
Wave Shield.png
Saga:

Saga Wyspa Galuna

Miejsce:

Wyspa Galuna

Wynik:

Zwycięża Natsu Dragneel

Strony
Moce i Umiejętności

Natsu Dragneel

Yuka Suzuki

Toby Horhorta

Poniesione Szkody
  • Natsu Dragneel jest powierzchownie ranny
  • Yuka Suzuki jest powierzchownie ranny
  • Toby Horhorta jest powierzchownie ranny
  [Źródło]
Natsu Dragneel kontra Yuka Suzuki i Toby Horhorta to walka maga z Fairy Tail, Natsu Dragneela z byłymi magami gildii Lamia Scale, Yuką Suzuki i Tobym Horhortą.

Prolog

Lucy tries to stop Sherry.jpg

Lucy próbuje zatrzymać Sherry i Angelicę

Z rozkazu Lyona VastiiToby Horhorta, Yuka Suzuki i Sherry Blendy próbują zniszczyć wioskę na Wyspie Galuna. Yuka stwierdza, że pokonanie 2 magów i 50 mieszkańców może im zająć najwyżej 15 minut. Gdy Lucy i Natsu przygotowują się do walki, zirytowany Happy krzyczy by liczono jego jako trzeciego maga. Sherry i Angelica próbują zaatakować Natsu, lecz chłopak unika ataku. Lucy przypadkowo łapie pazur wielkiego szczura i odlatuje wraz z nim i Blendy. Heartfilia zaczyna łaskotać Angelicę, przez co jej ogon zatrzymuje się, szczur i dwie dziewczyny spadają na ziemię. Dragneel mówi Happy'emu, że sam zajmie się Yuką i Tobym, a on ma znaleźć Lucy i sprawdzić czy nic jej nie jest.

Walka

Natsu Attack Yuka.jpg

Natsu atakuje Yukę

Natsu rusza w stronę Toby'ego i uderza go ciosem z główki, będąc jeszcze w powietrzu atakuje Yukę Rykiem Ognistego Smoka. Gdy ląduje na ziemi zauważa, że Suzuki wyszedł z ataku bez uszczerbku, a Toby, którego uprzednio uderzył szybko wstaje z ziemi. Yuka domyśla się, że Natsu to słynny "Salamander" z Fairy Tail, ostrzega chłopaka, że oni także kiedyś należeli do sławnej gildii i nie zostaną pokonani tak łatwo. 

Natsu Attack Yuka and Toby.jpg

Natsu atakuje Toby'ego i Yukę

Dragneel atakuje magów płomieniami z obu rąk, lecz Yuka ponownie nie odnosi żadnych obrażeń. Wściekły Suzuki mówi, że Natsu nie wysłuchał jego opowieści do końca. Dragneel odpowiada, że to nie jego interes, dodaje, że to, że są wrogami Fairy Tail to dla niego wystarczający powód do walki. Jeszcze bardziej rozwścieczony Yuka mówi swojemu towarzyszowi, aby się nie wtrącał, bo on sam pokona Natsu. 

Natsu inside Yuka's Wave.jpg

Natsu wewnątrz fali Yuki

Yuka atakuje Natsu za pomocą fali, chłopak w ostatnim momencie unika ataku. Suzuki stwierdza, że Dragneel zauważył już, że jego fale nie są zwykłe. W tym czasie Natsu używa Ryku Ognistego Smoka, lecz Yuka ponownie anuluje jego atak i wyjaśnia, że w pojedynkach z nim magowie nie mają żadnych szans. Natsu ponownie próbuje go zaatakować, lecz ponownie mu się nie udaje. Yuka przypomina mu, że potrafi anulować każdą magię, na co Dragneel odpowiada, że po prostu nie będzie używać magii. 

Natsu Defeat Yuka.jpg

Natsu pokonuje Yukę

Natsu przebija ręką falę, lecz powoduje to u niego silny ból. Yuka ostrzega, że jego ręka może zostać rozerwana na kawałki, jednak Dragneel ignoruje go i przebija swoją głowę przez falę. Toby komentuje, że Natsu jest szalony, Yuka pyta Dragneela co zamierza zrobić skoro wewnątrz fali nie może używać magii. Natsu stwierdza, że może użyć magii poza falą, dziękuje Suzukiemu za radę i uderza go pięścią wzmacniając atak Płomiennym Łokciem Ognistego Smoka

Foolery of Toby.jpg

Toby pokonuje sam siebie...

Po pokonaniu Yuki, Dragneel ma zamiar szybko rozprawić się z Tobym, który ostrzega go, że jest silniejszy od swojego towarzysza. Horhorta używa Paraliżujących Szponów: Mega Meduza i mówi, że jego paznokcie mają ukrytą moc. Zgadując po nazwie, Natsu pyta czy jego szpony paraliżują, zdziwiony Toby pyta skąd Dragneel to wie. Natsu nazywa go idiotą, zirytowany Toby atakuje go krzycząc by go tak nie nazywał, lecz Dragneel z łatwością unika ataku. Horhorta kontynuuje atakowanie Natsu, mówi, że po jednym dotknięciu jego szponem, Dragneel zostanie porażony i sparaliżowany. Natsu mówi Toby'emu żeby się zatrzymał gdyż ma coś na czole. Horhorta dotyka swojego czoła pazurami i paraliżuje sam siebie.

Następstwa

Po pokonaniu Yuki i Toby'ego Natsu patrzy na zniszczoną wioskę i komentuje, że drużyna Lyona zrobiła tu okropne rzeczy. Naprawiając grób Bobo, Dragneel obiecuje, że go pomści.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki