Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel kontra Max Alors

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Poprzednia:

Duet Zabójców Smoków kontra Nienazwana Mroczna Gildia

Następna:

Duet Zabójców Smoków kontra Nienazwani Magowie

Natsu Dragneel kontra Max Alors
Piaskowa Rebelia (anime).png
Saga:

Saga Wielki Turniej Magiczny

Miejsce:

Miasto Magnolia

Wynik:

Max poddaje się.

Strony
Moce i Umiejętności
Poniesione Szkody

Natsu odnosi powierzchowne rany.

Max nie odnosi żadnych obrażeń.

  [Źródło]

Natsu Dragneel kontra Max Alors to walka, która rozegrała się pomiędzy dwoma magami z Gildii Fairy Tail: Natsu Dragneelem, a Maxem Alorsem.

Prolog

Szczegóły dojścia do walki nie są znane.

Walka

Niewiele wiadomo o pierwszej części walki.
Natsu ponownie atakuje Maxa.png

Natsu ponownie atakuje Maxa

Natsu, lekko obolały, leży na ziemi, nie mogąc uwierzyć w przebieg walki. Max stoi przed nim, otoczony przez kilku innych członków Fairy Tail. Oświadcza, że nie marnował tych siedmiu lat na bezczynne siedzenie. Obserwujące walkę Lucy i Wendy są zaskoczone tym, że Smoczy Zabójca nie potrafi poradzić sobie z Magiem Piasku. Dragneel jednak nie zamierza się poddawać i próbuje znowu zaatakować.

Piaskowa Ściana.PNG

Obrona Maxa

Natsu kilka razy celuje w przeciwnika, ale ten unika ciosów. Posługuje się Piaskową Rebelią wyrzucając go w powietrze. W połowie swojego lotu, Dragneel aktywuje Magię Smoczego Zabójcy, by rozdmuchać piasek i naciera na oponenta Stalową Pięścią Ognistego Smoka. Max broni się Ścianą Piasku oznajmiając, że nie jest już taki sam, jak siedem lat temu.

Ryk Ognistego Smoka Błyskawicy ponownie na Maxie.png

Ryk Ognistego Smoka Błyskawic

Vijeeter Ecor, Warren Rocko i Nab Lasaro są pod wrażeniem przewagi Maxa nad Natsu. Myślą nawet, że Dragneel zostanie pokonany. Rozwścieczony aktywuje tryb Ognistego Smoka Piorunów. Wendy i Lucy są w szoku, kiedy widzą Natsu atakującego Grzmotem Ognistego Smoka. Przerażony Max i pozostali obserwatorzy nie wiedzą, czego się spodziewać. Ku ogromnej uldze Alorsa iskrzący promień przeszedł bokiem. Siła rażenia tego zaklęcia zdziwiła magów z Fairy Tail. Natsu zapytany przez Lucy, od kiedy potrafi zrobić coś takiego, odpowiada, że od teraz. Wendy jest pod wrażeniem, czego nie można powiedzieć o Maxie, który odstąpił od walki w obawie o swoje życie.

Następstwa

Gray na skałach.png

Gray obserwujący walkę

Natsu pyta, czy ktoś jeszcze chciałby się z nim zmierzyć, ale po chwili pada z wyczerpania na ziemię. Lucy oświadcza, że wiedziała, iż to zaklęcie wymaga ogromnego nakładu magicznej energii. Happy natomiast instruuje przyjaciela, że nie powinien używać go w prawdziwej walce. Carla pyta Maxa, dlaczego nie zmierzą się z Twilight Ogre. Odpowiada, że są im winni pieniądze, więc nie mogą rozwiązać tej sprawy za pomocą siły. Gray, który dotąd obserwował z boku całe zajście, stwierdza, że są teraz niezwykle słabi i muszą coś wymyślić, by zwiększyć swój magiczny potencjał. Lucy, Gray, Natsu, Happy, Carla i Wendy decydują udać się do Porlyusicii po mikstury, które uczynią ich silniejszymi.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki