Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel kontra Lyon Vastia

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Lucy Heartfilia kontra Sherry Blendy

Następna:

Gray Fullbuster kontra Lyon Vastia: Rewanż Natsu Dragneel kontra Zalty (Ultear Milkovich) Erza Scarlet, Lucy Heartfilia i Happy kontra Ofiary Deliory

Natsu Dragneel vs. Lyon Vastia
Natsu vs Lyon.jpg
Saga:

Saga Wyspa Galuna

Miejsce:

Wyspa Galuna

Wynik:

Gray Fullbuster przerywa walkę

Strony
Moce i Umiejętności

Natsu Dragneel

Lyon Vastia

Poniesione Szkody
  • Natsu Dragneel nie odnosi żadnych obrażeń
  • Lyon Vastia nie odnosi żadnych obrażeń
  [Źródło]
Natsu Dragneel kontra Lyon Vastia to walka między magiem z Fairy Tail, Natsu Dragneelem, a magiem Lyonem Vastią.

Prolog

Natsu niszczący świątynię.jpg

Natsu niszczy świątynię

Natsu wraca do ruin świątyni na Wyspie Galuna mówiąc, że miał bardzo dobry pomysł, ale za długo spał. Gdy Dragneel zaczyna niszczyć świątynię od środka, Toby Horhorta myśli, że to trzęsienie ziemi, lecz w rzeczywistości świątynia zostaje przechylona przez Natsu, który zniszczył kilka jej filarów. Lyon Vastia, Zalty i Toby patrzą w dół świątyni i widzą Natsu, który mówi, że teraz światło księżyca nie dotrze do podziemi i nie będzie padało na Deliorę. Później Zalty wyjaśnia Toby'emu czemu Natsu przechylił świątynię, po czym mówi, że Dragneel jest całkiem sprytny pomimo tego, że na takiego nie wygląda. Chłopak w tym czasie krzyczy, aby magowie się zamknęli i pokrywa swoje stopy płomieniami.

Walka

Natsu vs Lyon 2.jpg

Natsu atakuje Lyona

Zaskoczony tym, że Natsu potrafi zapalać swoje części ciała, Lyon stoi w bezruchu, Dragneel nie marnując czasu wskakuje do góry i uderza go z główki w brzuch. Jednak przy uderzeniu, Vastia rozpada się na lodowe kawałki i atakuje Natsu Lodowym Tworzeniem: Orzeł, mówiąc, że nie uda mu się zrobić uniku w powietrzu. Wciąż będąc w powietrzu chłopak używa Ryku Ognistego Smoka przez co uderza w ziemię i unika lodowych orłów. Następnie zapala swoje nogi i  atakuje Lyona płomieniami. Podczas unikania płomieni Vastia komentuje chaotyczny sposób atakowania Dragneela. Natsu chcąc wykorzystać to, że Lyon jest w powietrzu używa Ryku Ognistego Smoka, lecz ziemia pod nim zaczyna się zapadać, przez co Vastia pozostaje nietknięty. 

Lyon zamraża świątynię.jpg

Lyon zamraża świątynię

Zalty komentuje, że Lyon miał szczęście, jednak chłopak szybko domyśla się, że to dzięki niemu nic mu się nie stało. Gdy pyta o to mężczyznę, ten odpowiada, że nic nie umknie jego oczom, dodaje, że nie mogą stracić go przed wskrzeszeniem Deliory. Zirytowany Vastia pyta go czy naprawdę myślał, że on umrze od takich płomieni, po czym zamraża całą świątynię. Mówi Zalty'emu, aby się nie wtrącał bo on sam zajmie się Natsu. Gdy Dragneel w końcu wydostaje się z zapadniętej podłogi, Lyon mówi, że jest magiem zdolnym pokonać Deliorę i gdyby przegrał z takim bachorem jak Natsu to zhańbiłby swoje imię. 

Suprised Attack.jpg

Atak z zaskoczenia

Słysząc, że Lyon próbuje rozmrozić Deliorę tylko po to żeby z nim walczyć, Dragneel stwierdza, że Vastia jest dziwakiem. Podczas atakowania Natsu Lodowym Tworzeniem: Orzeł, Lyon krzyczy, że robi to wszystko by przewyższyć Ur i spełnić swoje marzenie. Dragneel pyta go czemu nie zmierzy się z Ur, Vastia odpowiada, że przez Graya Ur zgnięła. Gdy Lyon próbuje zaatakować Natsu z zaskoczenia, chłopak przyjmuje atak na swoje ramię. Mówi, że nie ma pojęcia co wydarzyło się w przeszłości, ale teraz cierpi przez to wiele osób. Pokrywając swoje dłonie płomieniami, Natsu mówi, że nadszedł czas, aby Lyon poniósł gorącą karę. 

Gray's Iced Shell.jpg

Gray próbuje użyć Lodowej Skorupy

Natsu i Lyon kontynuują walkę, aż do momentu, kiedy jedna ze ścian pęka i do pomieszczenia wchodzi Gray Fullbuster. Gray mówi Natsu, aby pozwolił mu zająć się Vastią. Dragneel mówi, że Fullbuster już raz z nim przegrał, lecz towarzysz zapewnia go, że nie będzie następnego razu. Gray przyznaje, że Ur zginęła z jego powodu, ale mówi, że nie może wybaczyć Lyonowi zranienia jego przyjaciół, wioski i próby roztopienia lodu Deliory. Fullbuster przyjmuje postawę dla Lodowej Skorupy i mówi, że on i Lyon razem poddadzą się karze.  

Następstwa

Gray rzuca zaklęcie Lodowej Skorupy.png

Gray rzuca zaklęcie Lodowej Skorupy

Gdy Lyon pyta Graya, czy to Lodowa Skorupa, Natsu przypomina sobie, że Fullbuster powiedział, że Ur zginęła po rzuceniu tego zaklęcia. Vastia pyta Graya czy oszalał, lecz lodowy mag wyjaśnia, że to jest jego ostatnia szansa. Po chwili Lyon stwierdza, że Gray blefuje, lecz Fullbuster ze spokojem wyjaśnia, że jest poważny. Gray mówi, że musi wziąć na siebie odpowiedzialność za to co stało się z Ur, kiedy jego ciało zaczyna powoli zamieniać się w lód, stwierdza , że jest gotów na śmierć. Fullbuster mówi, że to już koniec i zaczyna rzucać zaklęcie, zostaje jednak zatrzymany przez Natsu, który uderza go w twarz.

Więcej w Fandom

Losowa wiki