Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel kontra Kageyama: Rewanż

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Erza Scarlet i Lucy Heartfilia kontra Członkowie Gildii Eisenwald

Równoległa:

Gray Fullbuster kontra Rayule

Następna:

Natsu Dragneel kontra Karacka

Natsu Dragneel kontra Kageyama: Rewanż
Shadow fist.jpg
Saga:

Saga Lullaby

Miejsce:

Miasto Oshibana

Wynik:

Zwycięża Natsu Dragneel

Strony
Moce i Umiejętności

Natsu Dragneel

Kageyama

Poniesione Szkody
  • Natsu Dragneel nie odnosi żadnych obrażeń
  • Kageyama jest średnio ranny
  [Źródło]
Natsu Dragneel kontra Kageyama: Rewanż to pojedynek między magiem z Fairy Tail , Natsu Dragneelem a magiem z Mrocznej Gildii Eisenwald , Kageyamą .

Prolog

Z rozkazu Erzy Scarlet , Gray Fullbuster i Natsu Dragneel ścigają próbującego uciec ze stacji Erigora . Natsu sprawdza drzwi za drzwiami niszcząc przy tym wiele ścian. Po zniszczeniu ściany jednego z pokoi, Dragneel spotyka na swojej drodze Kageyamę  , który przybył by w końcu rozstrzygnąć ich pojedynek.

Walka

Shadow form.jpg

Kageyama wychodzi z cienia

Kageyama w postaci cienia obserwuje Natsu, stwierdza, że Erigora już dawno nie ma na stacji i mógłby po prostu zostawić Dragneela w spokoju. Jednak mroczny mag szybko zmienia zdanie, mówiąc, że nie dałoby mu to spokoju. Wraca do swojej normalnej postaci i kopie Natsu w tył głowy przez co chłopak upada na stos drewnianych skrzyń.

Shadow orochi.jpg

Węże Cienia

Natsu wykrzykuje, że naprawdę chciałby go uderzyć, lecz nie ma na to czasu ponieważ musi szukać Erigora. Gdy chłopak pyta gdzie jest Erigor, Kageyama odpowiada, że może mu to powie jeśli uda mu się go pokonać. Członek Eisenwald używa Pięści Cienia i atakuje Natsu, który unika ataku i odpowiada, że upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu (pokona Kageyamę i dowie się gdzie przebywa Erigor). Kageyama używa Węży Cienia mówiąc, że będą go ścigać aż na koniec świata, jest bardzo zaskoczony, kiedy Natsu dosłownie "wypala" wszystkie węże.

Kageyama defeated.jpg

Kageyama pokonany

Po pokonaniu Węży Cienia Kageyamy, Dragneel rusza w stronę swojego oponenta i uderza go w twarz. Natsu wyrzuca Kageyamę w powietrze i używa Ryku Ognistego Smoka pokonując maga z Eisenwald.

Następstwa

Po pokonaniu Kageyamy, Erza żąda aby mroczny mag usunął Mur Wiatru Erigora, zanim mężczyzna cokolwiek jej odpowiada zostaje dźgnięty nożem przez swojego towarzysza Karackę . Natsu rozwścieczony zachowaniem Karacki rzuca się w jego stronę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki