Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel kontra Kageyama

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Natsu Dragneel i Gray Fullbuster kontra Nienazwana Drużyna Eisenwald

Następna:

Runiczni Rycerze kontra Eisenwald

Natsu Dragneel vs. Kageyama
Natsu vs Kageyama.jpg
Saga:

Saga Lullaby

Miejsce:

Pociąg jadący do Miasta Clover

Wynik:

Natsu Dragneel opuszcza pociąg pozostawiając walkę nierozstrzygniętą

Strony
Moce i Umiejętności

Natsu Dragneel

Kageyama

Poniesione Szkody
  • Natsu Dragneel jest powierzchownie ranny
  • Kageyama jest powierzchownie ranny
  [Źródło]
Natsu Dragneel kontra Kageyama to walka między magiem z Fairy Tail, Natsu Dragneelem a magiem z Mrocznej Gildii Eisenwald, Kageyamą.

Prolog

Natsu Dragneel, Lucy Heartfilia, Gray Fullbuster, Erza Scarlet i Happy jadą w kierunku Stacji Onibus. Choroba lokomocyjna Natsu skłoniła Erzę do "ulżenia" mu w cierpieniu (Erza uderzyła Natsu pięścią w brzuch przez co stracił przytomność). Podczas gdy Dragneel jest nieprzytomny, pozostali dyskutują o swojej misji: zatrzymaniu Gildii Eisenwald. Są tak pochłonięci rozmową, że wychodząc z pociągu zapominają o Natsu. Gdy Dragneel osłabiony chorobą lokomocyjną dalej jedzie pociągiem miejsce na przeciwko niego zajmuje Kageyama z mrocznej gildii Eisenwald.

Walka

Kageyama attack Natsu.jpg

Kageyama atakuje Natsu

Kageyama próbuje rozmawiać z Natsu, lecz Dragneel nie jest w stanie odpowiedzieć przez swoją chorobę lokomocyjną. Zirytowanym tym faktem Kageyama kopie chłopaka w twarz. Rozwścieczony Natsu wstaje i próbuje użyć Żelaznej Pięści Ognistego Smoka, lecz przez swoją chorobę nie udaje mu się.

Natsu vs. Kageyama.jpg

Natsu uderza Kageyamę

Kageyama używa Magii Cienia i atakuje Natsu, który upada na podłogę. Nagle pociąg zatrzymuje się (tak samo choroba lokomocyjna Natsu), mogący już swobodnie się poruszać Dragneel używa Żelaznej Pięści Ognistego Smoka i atakuje członka Eisenwald. Kageyama próbuje zablokować cios, lecz atak Natsu okazuje się silniejszy i wysyła mrocznego maga na tył pociągu. Kageyama próbuje wstać, kiedy konduktor ogłasza, że pociąg zaraz ruszy. Słysząc to, Natsu szybko bierze swój bagaż i wyskakuje z pociągu.

Następstwa

Natsu Dragneel w końcu dołącza do swojej drużyny. Zostaje uderzony przez Erzę, kiedy mówi, że spotkał członka Gildii Eisenwald. Kageyama przybywa na stację Kunugi i spotyka się z członkami swojej gildii. Kiedy Erigor dowiaduje się od Kageyamy, że jeden z członków Fairy Tail, Natsu, walczył z nim w pociągu, w ramach kary przecina Kageyamie uszy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki