Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel kontra Gorian

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Ur kontra Deliora

Natsu Dragneel kontra Gorian
Natsu Dragneel vs Gorian.jpg
Saga:

Historyczna

Miejsce:

Wschodni Las

Wynik:

Natsu jest zwycięzcą

Strony
Moce i Umiejętności
  • Walka Wręcz
  • Walka Wręcz
Poniesione Szkody

Natsu jest lekko ranny

Gorian jest lekko ranny

  [Źródło]

Natsu Dragneel kontra Gorian to walka pomiędzy Magiem Fairy Tail, Natsu Dragneelem, a Leśnym Vulcanem, Gorianem.

Prolog

Natsu warming an egg.jpg

Natsu "ogrzewa" Jajko Happy'ego

Po tym, jak Lisanna oferuje Natsu pomoc w opiece nad jajem, które on znalazł we Wschodnim Lesie, Natsu pyta Lisannę, jak wysiedzieć jajo. Lisanna mówi mu, że musi być podgrzane, aby się wykluć. Natsu, używając Magii Ognistego Zabójcy Smoków, zieje ogniem prosto na jajo, aby je podgrzać. Lisanna powstrzymuje Natsu i oznajmia mu, że to zbyt gorące i może on spalić jajo. Wtedy Lisanna przemienia się w ptaka i podgrzewa jajo, osłaniając je skrzydłami.

The gorian finds Natsu and Lisanna.jpg

Gorian znajduje Natsu i Lisanna

Po kilku dniach, w gildii Fairy Tail, Macao Conbolt i Wakaba Mine rozmawiają o tym, jak Natsu i Lisanna ciągle zajmują się jajkiem. Mirajane, która usłyszała ich konwersacje, wściekła się i złamała stół, przy którym ci siedzieli, w pół, krzycząc, że Lisanna zaprzyjaźnia się z członkiem paczki Erzy. Gdzie indziej, Natsu zabiera Lisanne tam, gdzie znalazł jajo i mówi jej, że jajo spadło z drzewa. Nagle Gorian, znany również jako Leśny Vulcan, pojawia się za nimi i nakazuje im oddać mu jajo.

Walka

Natsu Punching The Gorian .jpg

Natsu Uderza Goriana

Natsu daje Lisannię jajo, aby je potrzymała, gdy on będzie walczył z Gorianem. Natsu biegnie na Leśnego Vulcana i uderza go pięścią, ale Gorian kpi z ciosu Natsu, twierdząc, że to łaskocze. Natsu zaczyna atakować go, jednak nie przynosi to żadnych efektów i Gorian z łatwością go policzkuje. Lisanna mówi Natsu, że chce pomóc, ale on nakazuje jej się cofnąć, wstaje i ponownie stawia czoła Gorianowi, mówiąc Lisannię, że jeśli jest ojcem, to powinien ich ochronić (ją i jajo) oraz, że on jest synem smoka i nie może przegrać z małpą.

Natsu attacks the Gorian .jpg

Natsu atakuje Goriana

Natsu z łatwością zostaje powalony przez Goriana. Lisanna radzi Natsu, aby użył Magii, ale on odmawia i stwierdza, że ma zamiar go pokonać gołymi dłońmi. Natsu wtedy wstaje i mówi Gorianowi, że pomaluje go na biało i wyśle z powrotem na Hakobe. Gorian wścieka się, skacze w górę i spada z mocą, a potem kopie Natsu, posyłając go na drzewo. Wtedy Natsu używa tej mocy, aby wystrzelić siebie w kierunku Goriana i pokonać go ciosem w twarz. Lisanna, uradowana, zaczyna biegać wokoła, krzycząc z radości. Natsu, zwycięzca walki, wstaje i mówi, że to była bułka z masłem.

Następstwa

The guild Members Happy .jpg

Członkowie gildii są Szczęśliwi

Po dobrym śnie w nocy, Natsu budzi się krzycząc, że jajo zniknęło. Natsu i Lisanna wracają z powrotem do swojej Gildii, a Natsu zaczyna pytać, kto je ukradł. Lisanna pyta Mirajane, czy wie, gdzie jest jajo. Ona jednak stwierdza, że nie wie, i mówi, żeby Lisanna spytała Natsu, czy je nie zjadł. Natsu, wściekły za jej komentarz, zaczyna walkę z Mirajane. Po chwili, Elfman wchodzi do budynku i oznajmia, że wziął jajo, ponieważ chciał pomóc. Natsu położył jajo na podłodze, a ono zaczęło pękać, przez co wszyscy zebrali się wokół niego. Gdy jajo pękło, wszyscy byli zaskoczeni widokiem latającego kota ze skrzydłami. Zdając sobie sprawę, jak szczęśliwi stali się wszyscy, kiedy mały kot się wykluł, Natsu zadecydował, aby nazwać go Happy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki