FANDOM

Poprzednia:

Kagura Mikazuchi kontra Yukino Aguria

Następna:

Semmes kontra Millianna

Natsu Dragneel kontra Gildia Sabertooth
Natsu uderzający mistrza gildi Sabertooth
Saga:

Saga Wielki Turniej Magiczny

Miejsce:

Hotel w którym zatrzymali się członkowie Sabertooth

Wynik:

Walka zostaje przerwana przez Minervę

Strony
Moce i Umiejętności
  • Walka na pięści
  • Zwiększona szybkość
Poniesione Szkody

Natsu nie odnosi obrażeń

Jiemma zostaje lekko raniony Dobengal zostaje lekko raniony

  [Źródło]

Natsu Dragneel kontra Sabertooth jest to walka pomiędzy Natsu Dragneelem z Fairy Tail, a mistrzem gildii Sabertooth Jiemmą ,Dobengalem i grupą nienazwanych członków.

Prolog

Natsu razem z Happim biegną za Yukino po tym jak ta opuściła hotel w którym Drużyna Fairy Tail A zatrzymała się podczas turnieju. Yukino zauważa Natsu biegnącego w jej stronę. Natsu przeprasza za to, że ocenił ja powierzchownie. Yukino zastanawia się dlaczego ten gonił ją tylko dlatego, aby ja przeprosić, Natsu odpowiada, że wyglądała na przygnębioną. Dziewczyna nagle upada na kolana i zaczyna płakać z powodu okazanej przez Natsu życzliwości. Yukino opowiada mu o swoim wydaleniu z gildii i o tym co się jej przytrafiło mówiąc jednocześnie, że nigdy nie czuła się tak upokorzona, a także, że nie ma gdzie się zatrzymać. Po wysłuchani tego co przeżyła i jaki ból musiała znieść, Natsu wścieka się na Sabertooth.

Walka

Natsu wdziera się do Sabertooth

Natsu wdziera się do Sabertooth

Rozwścieczony wpada do bazy Sabertooth, siejąc spustoszenie i pokonując członków gildii z łatwością. Ci wkrótce zdają sobie sprawę, że Natsu szuka Jiemmy, mistrza gildii. Jiemma nagle pojawia się pytając go o powód jego wtargnięcia. Ten odpowiada mu, że przyszedł tu z powodu tego co zrobił. Ku przerażeniu Natsu, Jiemma stwierdza, iż nie ma zielonego pojęcia o czym mówi. To doprowadza go do prawdziwej furii. Natsu wyzywa mistrza gildii do walki.

Pokonany Dobengal

Pokonany Dobengal

Jiemma stwierdza, że Dobengal będzie odpowiednim przeciwnikiem dla Natsu. Dobengal akceptuje decyzję Jiemmy. Natsu pyta czy mistrz gildii boi się z nim zmierzyć, ale ten odpowiada, że jest za wcześnie, aby ten z nim walczył. Jeśli Natsu chcę się z nim zmierzyć musi najpierw pokazać, że jest wystarczająco silny. Natsu naciera wprost na mistrza gildii krzycząc, aby z nim walczył lecz tuż przed nim pojawia się Dobengal, który stwierdza, że nie pozwoli mu się do niego zbliżyć. Dobengal naciera prosto na Natsu zaskakując go swoją szybkością, ale ten pokonuje go pojedyńczym uderzeniem wywołując tym samym zaskoczenie u innych. Sting prosi mistrza, aby ten pozwolił mu walczyć z Natsu. Jiemma odmawia, ponieważ zainteresował się nim na tyle, aby stanąć z nim w szranki.

Natsu używający Stalowych Pięści Ognistego Smoka Piorunów

Natsu uderza Jiemme w ramię, ale ten drwi z siły jaką Natsu włożył w ten cios. Natsu zostaję odepchnięty lecz zaraz po tym momentalnie wyprowadza cios uderzając Jiemme hakiem w jego ramię i zasypuje go uderzeniami w pierś i w twarz. Następnie jeszcze raz wyprowadza cios z "haka" i ponownie zasypuje go gradem trafień, które uderzają w jego tułów. Natsu uwalnia Tryb Ognistego Zabójcy Smoków Błyskawicy i atakuję Jiemme za pomocą Stalowych Pięści Ognistego Smoka Piorunów, lecz nagle pojawia się Minerva i niweluje atak Natsu.

Następstwa

Minerva przerywa walkę

Minerva przerywa walkę

Minerva zatrzymuję walkę, za pomocą swojej magii. Jiemma pyta ją czemu się wtrąca. Minerva odpowiada, że jeśli walka była by dalej kontynuowana, Jiemma z pewnością by wygrał, lecz gdyby wyeliminował uczestnika turnieju to znaleźli by się w nieciekawym położeniu, biorąc nawet pod uwagę fakt, że Natsu jest tym, który ich zaatakował.

Minerva łapie Happiego

Minerva trzymająca Happiego

Minerva ujawnia, że trzyma Happiego jako zakładnika i użyje go, aby zakończyć walkę. Happy przeprasza Natsu za to, że dał się złapać. Minerva mówi mu, że przymkną oko na ten incydent i prosi go, aby ten zachował się jak dojrzała osoba. Natsu i Happy padają sobie w ramiona, gdzie Natsu puszcza w niepamięć to, że dał się on złapać i zabiera go z powrotem do hotelu, w tym momencie walka się kończy. Jiemma jest zaskoczony siłą Natsu. Minerva mówi, że wszystko rozstrzygnie się podczas turnieju. Natsu napomina ich, iż nie przegrają z gildią taką jak oni, a także, że nie mają szans by ich przewyższyć, potem oznajmia, że jeśli mają się za gildię to ich obowiązkiem jest dbać o swoich towarzyszy. Następnie wychodzi pozostawiając członków gildii Sabertooth w szoku.

Różnice pomiędzy Anime a Mangą

  • W anime walka pomiędzy Natsu a Dobengalem została przedłużona. Dobengal zanim został pokonany walczył z Natsu na pięści i użył dymnych bomb.

Odniesienia

  •  Fairy Tail Manga: Chapter 282, Strony 8-13
  •  Fairy Tail Anime: Odcinek 166

Navigacja