Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel i Lucy Heartfilia kontra Vulcan (Macao Conbolt)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Poprzednia:

Natsu Dragneel, Lucy Heartfilia i Happy kontra Bora

Następna:

Natsu Dragneel kontra Virgo i Pokojówki Everlue

Natsu Dragneel i Lucy Heartfilia vs. Vulcan (Macao Conbolt)
Natsu beats a Vulcan.jpg
Saga:

Saga Macao

Miejsce:

Góra Hakobe

Wynik:

Zwyciężają Natsu Dragneel i Lucy Heartfilia

Strony
Moce i Umiejętności

Natsu Dragneel

Lucy Heartfilia

Vulcan (Macao Conbolt)

Poniesione Szkody
  • Natsu Dragneel nie odnosi żadnych obrażeń
  • Lucy Heartfilia nie odnosi żadnych obrażeń
  • Macao Conbolt jest ciężko ranny
  [Źródło]

Natsu Dragneel i Lucy Heartfilia kontra Vulcan (Macao Conbolt) to walka między magami z Fairy Tail, Natsu Dragneelem i Lucy HeartfiliąVulcanem, który przejął ciało Macao Conbolta.

Prolog

Natsu pushed off of mountain.jpg

Natsu wypchnięty z jaskini

Po powiedzeniu Romeo, że uratuje jego ojca Macao Conbolta, Natsu Dragneel wraz z Lucy Heartfilią i Happym udają się na Górę Hakobe by go ocalić. Podczas ich podróży Lucy zostaje wzięta jako zakładniczka przez Vulcana. Kiedy Natsu przychodzi aby ją uratować, pyta Vulcana gdzie jest Macao. Vulcan każe Dragneelowi wyjrzeć za krawędź góry, po czym spycha go z niej.

Walka

Taurus summoned for battle against Vulcan.jpg

Taurus w czasie walki z Vulcanem

Kiedy Natsu zostaje zepchnięty z krawędzi góry, rozzłoszczona Lucy przywołuje do walki Taurusa. Widząc Heartfilię, Taurus mówi, że jej piersi jak zwykle są ładne. Vulcan mówi bykowi żeby nie kradł jego kobiety. Taurus stwierdza, że nie może mu wybaczyć tego, że powiedział "moja kobieta" gdyż w jego mniemaniu powinien powiedzieć "moje piersi".

Taurus kicked by Natsu.jpg

Taurus powalony przez Natsu

Taurus rusza w stronę Vulcana, lecz zatrzymuje się, gdy Natsu ponownie się pojawia. Biorąc go za innego potwora, Dragneel kopie go w twarz przez co Taurus upada na ziemię i traci przytomność. Lucy gani Taurusa za to, że jest słaby i pyta Natsu jak udało mu się przeżyć upadek. Nagle nad nimi pojawia się Happy, zauważając jego skrzydła dziewczyna mówi, że zapomniała, że exceed potrafi latać. Po chwili kot mówi jej, że magia dzięki, której lata nazywa się Aera. W tym czasie Vulcan wstaje na nogi i rusza w kierunku Lucy i Natsu.

Natsu shoots Vulcan.jpg

Natsu "strzela" do Vulcana

Kiedy Dragneel mówi Vulcanowi, że każdy członek Fairy Tail jest towarzyszem, ten próbuje kopnąć chłopaka, lecz Natsu blokuje atak i uderza go w brzuch mówiąc, że zabierze Macao do domu. Vulcan nie poddaje się jednak, wyrywa sople zwisające z sufitu jaskini i rzuca nimi w Natsu. Chłopak szybko topi je, stwierdzając, że coś takiego nie zadziała na ogień. Gdy Vulcan łapie topór Taurusa, Dragneel komentuje, że to może boleć. Vulcan wymachuje toporem, lecz Natsu udaje się uniknąć wszystkich ataków. Chłopak ślizga się jednak na lodowej podłodze w jaskini i upada na ziemię. Po chwili Vulcan podchodzi do niego i próbuje uderzyć go toporem.

Natsu beats a Vulcan.jpg

Natsu pokonuje Vulcana

Dragneel blokuje topór łapiąc go między ręce. Lucy w tym czasie podbiega do Taurusa starając się go obudzić i odesłać do Świata Gwiezdnych Duchów: wtedy topór zniknie wraz z nim. Natsu zaczyna topić i jeść broń Byka co bardzo zaskakuje Heartfilię. Chłopak zaczyna strzelać w Vulcana podgrzanymi kawałkami metalu, po czym uderza go w twarz Żelazną Pięścią Ognistego Smoka czym ostatecznie go pokonuje.

Następstwa

Macao released from Vulcan Take Over.jpg

Macao uwolniony z przejęcia Vulcana

Gdy pokonany Vulcan zmienia się w Macao, Happy zauważa, że Vulcan musiał go przejąć. Następnie Conbolt zaczyna spadać z krawędzi góry, Natsu biegnie go złapać, lecz także wypada, Happy łapie go w ostatniej chwili, jednak mówi, że nie da rady utrzymać obojga. Lucy szybko łapie Happyego za ogon, Taurus budzi się i łapie Heartfilię stwierdzając, że już nie muszą się niczym martwić.
Natsu, Lucy, and Happy bring Macao to Romeo.jpg

Macao i Romeo

Po uratowaniu Macao, Lucy, Natsu i Happy zauważają, że mężczyzna otrzymał poważne rany, które zagrażają jego życiu. Zdając sobie sprawę, że nie mogą wyleczyć Macao dzięki swojej apteczce, Natsu przypala jego rany dzięki czemu zamyka je i powstrzymuje krwawienie. Krótko po tym Mężczyzna odzyskuje przytomność i mówi im, że udało mu się pokonać 19 Vulcanów a dwudziesty go przejął. Następnie wszyscy wracają do Magnolii i przyprowadzają Macao do Romeo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki