Fandom

Fairy Tail Wiki

Natsu Dragneel, Lucy Heartfilia i Happy kontra Bora

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Następna:

Natsu Dragneel i Lucy Heartfilia kontra Vulcan (Macao Conbolt)

Natsu Dragneel, Lucy Heartfilia i Happy vs. Bora
Natsu Defeating Bora.jpg
Saga:

Saga Macao

Miejsce:

Miasto Hargeon

Wynik:

Zwycięża Natsu Dragneel

Strony
Moce i Umiejętności

Natsu Dragneel

Lucy Heartfilia

Happy

Bora

Poniesione Szkody
  • Natsu nie odnosi żadnych obrażeń
  • Lucy nie odnosi żadnych obrażeń
  • Happy nie odnosi żadnych obrażeń
  • Bora jest powierzchownie ranny
  [Źródło]

Natsu Dragneel, Lucy Heartfilia i Happy kontra Bora to walka między magiem z Fairy Tail, Natsu Dragneel'em, Magiem gwiezdnych duchów, Lucy Heartfilią, magiem z Fairy Tail, Happy'm a byłym magiem gildii Titan Nose, Borą.

Prolog

Lucy confronts Bora.jpg

Lucy przeciwstawia się Borze

Bora zaprasza Lucy na imprezę na swoim jachcie, informuje dziewczynę, że jeśli przyjdzie to porozmawia z Mistrzem gildii o pozwoleniu Heartfilii na dołączenie do Fairy Tail. Lucy przyjmuje zaproszenie i udaje się na przyjęcie. W tym samym czasie w innej części miasta Natsu słyszy jak jakieś dziewczyny rozmawiają o "Salamandrze" z Fairy Tail, Dragneel zaczyna się nad tym zastanawiać. Bora próbuje po kryjomu uśpić Lucy, lecz ta domyśla się jakie są jego zamiary i mówi mu, że nie ma zamiaru zostać jego kobietą. Mężczyzna następnie każe swoim podwładnym pojmać Heartfilię.

Kiedy Lucy zostaje unieruchomiona, Bora ujawnia, że jest handlarzem niewolników i każda dziewczyna na tym statku, na której użył Magii Uroku stanie się niewolnicą. Mężczyzna sięga po klucze dziewczyny mówiąc, że są dla niego bezużyteczne gdyż tylko ci, którzy mają kontrakt z Gwiezdnymi Duchami mogą ich użyć. Następnie wyrzuca je do oceanu i kiedy ma zamiar oznaczyć Lucy, Natsu wpada do pokoju niszcząc przy tym sufit statku.

Walka

Natsu i Happy przybyli by uratować Lucy, lecz Natsu szybko dostaje choroby lokomocyjnej. Lucy patrzy na dziurę w dachu jachtu, którą zrobił Dragneel i widząc Happy'ego pyta się go czy wcześniej także miał skrzydła. Kot
Natsu arrives.jpg

Natsu rozwala Imprezę

ignoruje jednak jej pytanie i łapie ją za pomocą swojego ogona.

Exeed leci w kierunku brzegu, lecz podwładni Bory zaczynają strzelać pociskami w Heartfilię. Happy unika wszystkich pocisków, jednakże jego moc kończy się i wraz z Lucy wpada do oceanu. Dziewczyna nurkuje do wody i odnajduje swoje klucze, po chwili wyjmuje jeden ze złotych mówiąc: "Otwórz się bramo nosicielki wody! Wodnik!" i przywołuje Aquarius.

Aquarius when she was first summoned.jpg

Lucy rozmawia z Aquarius

Lucy mówi Aquarius, aby użyła swoich mocy i wysłała statek z powrotem do brzegu. Wodnik odpowiada jej tylko "Tss", dodaje, że jeśli jeszcze raz zgubi jej klucz to ją zabije. Heartfilia przeprasza ją po czym Aquarius używa Wielkiej Fali by wysłać statek do brzegu "zmywając" razem z nim Lucy i Happy'ego.
Bora's yacht washed to shore.jpg

Aquarius "zmywa" statek Bory na brzeg

Później Wodnik mówi Heartfilii by nie wzywała ją przez tydzień bo jedzie na wkacje ze swoim chłopakiem, na co dziewczyna odpowiada, że nie musiała się chwalić. Lucy i Happy wracają na statek by sprawdzić czy z Natsu wszystko w porządku, zastają Dragneela wściekle spoglądającego na Borę. Lucy chce zająć się Borą i jego pomocnikami, lecz Happy mówi jej, że zapomniał jej powiedzieć, że Natsu także jest magiem. Dwoje podwładnych Bory rusza do ataku na Natsu, lecz ten pokonuje ich jednym ciosem.

Natsu hits Bora's subordinates.jpg

Natsu pokonuje pomocników Bory jednym ciosem

Dragneel ujawnia się jako członek Fairy Tail i mówi, że nigdy nie widział Bory w gildii. Wszyscy oprócz Happy'ego są tym faktem zszokowani, jeden z podwładnych Bory przez przypadek nazywa go jego prawdziwym imieniem, jednak meżczyzna każe mu szybko zamilknąć. Happy mówi, że Bora jest magiem wyrzuconym z gildii Titan Nose, Lucy dodaje, że wyrzucono go za to, że kradł za pomocą magii. Natsu mówi, że nie obchodzi go czy jest dobrym człowiekiem czy złym, nie może wybaczyć nikomu kto bezkarnie używa imienia gildii.
Red Shower.jpg

Czerwony Deszcz

Bora atakuje Dragneela za pomocą Magii Ognia, lecz ku zdumieniu jego i Heartfilii, to nie działa na Natsu, który zaczyna jeść ogień mówiąc, że smakuje okropnie. Happy mówi, że ogień nie zadziała na Natsu, Dragneel w tym czasie mówi, że kiedy już się najadł jest pełen mocy. W czasie gdy chłopak zaczyna przygotowywać się do ataku, Bora zostaje ostrzeżony pzez jednego ze swoich pomocników, że Natsu jest prawdziwym "Salamandrem". Jednakże podwładny ostrzega go za późno, Natsu używa Ryku Ognistego Smoka pokonując całą załogę statku.

Natsu Defeating Bora.jpg

Porażka Bory

Mężczyźnie udaje się jednak przetrwać zaklęcie, kontratakuje za pomocą Czerwonego Deszczu. Natsu unika ataku i uderza Borę. Lucy zastanawia się czy jedzenie ognia i atakowanie nim w taki sposób można nazwać magią, Happy wyjaśnia dziewczynie, że Dragneel jest Zabójcą Smoków. Bora używa nienazwanego ataku ogniem, a Natsu zjada go po czym atakuje za pomocą Żelaznej Pięści Ognistego Smoka ostatecznie pokonując Borę.

Następstwa

Natsu, Lucy, and Happy running from Rune Knights.png

Lucy, Natsu i Happy uciekają przed armią

Przez zamieszanie jakie zrobił Natsu do Hargeon przybywa wojsko by sprawdzić co się dzieje. Żeby nie zostać złapanym, Natsu ucieka i łapie Lucy za rękę. Kiedy dziewczyna pyta czemu bierze ją ze sobą, Dragneel odpowiada, że przecież chciała dołączyć do Fairy Tail. Koniec końców Lucy, Natsu i Happy razem uciekają do Fairy Tail.

Więcej w Fandom

Losowa wiki