Fandom

Fairy Tail Wiki

Nadi

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nadi to Exceed z królestwa Extalia. Jest Ministrem Stanu pod dowództwem samej królowej Shagotte. Cechą charakterystyczną jest to że bardzo intensywnie macha jedną łapą oraz dodaje nya (jap. miał) podczas mówienia.

Fabuła

Saga Edolas

Po raz pierwszy pokazany jest wraz z Nichiya, przywódcą straży królewskiej, gdy Natsu i pozostali zostają schwytani przez Erzę Knightwalker i Drugą Dywizję. Chwali Charle i Happy za świetną robotęa następnie kieruje ich do królowej. Mówi im, kim są Exceed, którzy są lepsi od ludzi a ich królowa jest w rzeczywistości bogiem, który ma moc zabijania każdego człowieka zarówno na Ziemi jak i w Edolas. To on jest tym, który mówi im o szczegółach ich misji.

Nadiprotectscharles.jpg

Nadi chroni Charle

Później, gdy Wendy próbuje ostrzec Exceed'ów o bezpośrednim niebezpieczeństwie ze strony Króla Fausta wydaje się być bardzo przestraszony, a nie zły i nie rzuca kamieniami w Wendy i Charle jak inni. Ostatecznie chroni Charle przed resztą Przewyższających dlatego, że był jedynym, który im uwierzył. Osłania Charle przed rzuconym kamieniem przez co sam obrywa. Po tym postanawia wyjechać i pomagać Charle dla dobra swojego kraju.

Nadirises.jpg

Nadi jest gotowe do obrony Extalii

Usłyszał on kłótnię między Mystogan'em a Pantherlily. Po poproszeniu 3 Smoków, tworzą plan z udziałem Natsu "Wielki Demon Lord Dragneel" i próbują odkryć przyczynę braku magii. Gdy Mystogan konfrontuje się z Natsu, Nadi mówi Pantherlily, aby przygotować się "do tego, co zrobimy."

Później Nadi został wysłany do Ziemi z innymi Przewyższającymi i magami z Fairy Tail. Po tym jak Starszyzna Extalii postanawia wyznać prawdę dotyczącą narodzin Charle, Nadi przyznaje się że kłamał na temat misji dotyczącej sprowadzenia Smoczych Zabójców do Extalii. Po tym jak Shagotte przytula swoją córkę na pożegnanie, Nadi i reszta Exceed'ów postanawiają wędrować po Ziemi.

Magia i Zdolności

Aera: Nadi tak jak reszta Przewyższających używa magii pozwalającej użytkownikowi wytwarzać pierzaste skrzydła które umożliwiają lot.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki