Fandom

Fairy Tail Wiki

Nadal

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Nadal jest jednym z asystentów Rady Magii i jednym z dwóch strażników, którzy pilnowali Jellala Fernandesa.

Wygląd

Nadal jest stworem z antropomorphous wyglądem przypomina człowieka żabę jest jeden z niższych w pośród Rady. Ma jasnofioletową skórę, cienką trochę wydłużoną szyją, ciemne wydłużone plamy na górnej części z tyłu głowy, zachodzące na czoło a także na policzkach. Ubrany w kurtkę z kołnierzem koloru niebieskim z czerwonymi dodatkami, szerokimi rękawami, krawędzie kołnierza i rękawów jest ozdobiony czerwonym paskiem, lekka koszula koloru jasnego błękitu z przodu zebrana w górnej części w węzeł łuku pozostającego w formie ozdobnej taśmy w kolorze kurtki z czerwonym paskiem, spódnica długa do stup biała z cienkiego materiału, posiada mały wydłużony kapelusz pasujący do kurtki na czubku głowy, mający okrągły ornament na jego froncie. Nadal dzierży drewniany personel, który jest zwinięty na końcu, i nosi symbol Runicznych Rycerzy na nim.

Osobowość

Nadal należy do osób okrutnych, sadysta lubiący zadawać ból szczególnie na osobach które mu się naraziły, np. Jellal Fernandes. Nadal jest pewny siebie, arogancki i zarozumiały. Kazał zwracać się do siebie bardzo zaszczytnym tytułem "Nadal-sama". Lubi nadużywać swojej władzy, której ma naprawdę niewiele. Kocha się pastwić nad innymi. Można go określić dwoma słowami: okrutny sadysta.

Fabuła

Saga Wyspa Tenrō

Zdenerwowany Nadal słysząc słowa swojego towarzysza zwracającego się do więźnia "Seigrain-sama" wyjaśnia mu, że to Jellal Fernandes, osoba, która zniszczyła Radę i ośmieszyła ją na wysoką skalę. Kiedy więzień wciąż coś mamrocze, towarzysz Nadala zastanawia się, czy przypadkiem nie rzuca jakiegoś zaklęcia. Nadal informuje partnera, że jest w więzieniu z kryształów wiążących Magię, przez co korzystanie z niej jest praktycznie niemożliwe. Mężczyzna pyta następnie swojego towarzysza, czy chce przetestować Jellala i nie zwracając uwagi na niego, wkłada zawiniętą część magicznej laski do celi, wysyłając magiczny promień w kierunku więźnia z wielkim zadowoleniem. Powoduje to straszny ból, dlatego drugi Strażnik prosi swojego partnera, aby przestał, jednak Nadal go ignoruje i nadal torturuje Jellala z uśmiechem na twarzy. Następnie zwraca się do więźnia, stwierdzając, że stracił ostatnio na wadze, ponieważ nie karmili go najlepiej. Dodaje, że jeśli będzie błagał go o jedzenie, to je dostanie, a jeśli nie poprosi, to nie zostanie nakarmiony przez tydzień. Więzień nie reaguje na zaczepki Nadala i wypowiada imię Erzy. Obaj strażnicy są w szoku, kiedy Jellal mówi, żeby Erza się nie podawała i dalej walczyła.

Magia i Umiejętności

Magiczna Laska Nadala.png

Nadal używa właściwości magicznej laski

Magiczna Laska: Nadal dzierży drewnianą laskę, który jest zwinięty na końcu, i nosi symbol Rady Magii.

  • Magiczny Promień - Nadal kieruje swoją laskę w kierunku swojego przeciwnika i strzela magicznym promieniem - strumień fioletowych promieni, Nadal kontroluje ich natężenie i zasięg. Magia nie powodujące zewnętrznych obrażeń skutkiem ataku jest straszny, ostry ból. Nadal wykorzystał swoja moc przeciwko uwięzionemu Jellal'owi (nienazwane).

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki