Fandom

Fairy Tail Wiki

Mroczny Smok

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mroczny Smok jest jednym z siedmiu Smoków kontrolowanych przez Rogue z przyszłości, który przybył do Krokus przez Bramę Zaćmienia w celu zniszczenia ludzi.

Wygląd

Podobnie u większości Smoków, jego ciało jest wielkie i muskularne; górna część jego głowy, pleców, ramion i ogona jest czarna. Natomiast podbrzusze i szczęka są karmazynowe oraz gładkie. W przeciwieństwie do innych przedstawicieli swojego gatunku, zamiast pazurów posiada długie palce i ciemną błonę lotną, która upodabnia go do nietoperza. Wzdłuż jego kręgosłupa biegną kolce aż po końcówkę ogona.

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Future Rogue announces the dragon era.png

Rogue i siedem smoków.

Po otworzeniu Bram Eclipse, Mroczny Smok pojawia się w Krokus wraz z siedmioma innymi Smokami z przeszłości. Rogue Cheney oznajmia że zakończy obecną erę i da początek nowej - erze Smoków. Podążając za rozkazem Rogue, niszczy miasto z zamiarem zabicia wszystkim Magów którzy znajdą się na jego drodze. Atakujący go śmiałkowie nie wyrządzają mu najmniejszej krzywdy.

Po zniszczeniu swojej sekcji stolicy, staje twarzą w twarz z Żelaznym Zabójcą Smoków - Gajeelem Redfoxem. Gdy Ultear Milkovich cofnęła czas, Gajeel zobaczył przyszłość i mógł uniknąć śmiertelnego ataku Smoka. Po zniszczeniu Bram Eclipse, Mroczny Smok zniknął w złotym świetle i powrócił do swoich czasów.

Magia i Umiejętności

Latanie: Podobnie jak wszystkie Smoki, posiada zdolność latania.

Ogromna Siła: Mroczny Smok walczy jest równy, a nawet silniejszy od Gajeela oraz zdolny do zniszczenia dużej części miasta poprzez zwykłe machanie skrzydłami.

Ogromna Wytrzymałość: Jest niezwykle wytrzymały na ataki Smoczego Zabójcy, nawet jeśli on w Trybie Żelaznego Zabójcy Smoków Cienia, którego ataki nie robią na nim wrażenia.

Ogromna Inteligencja: Mroczny Smok jak i inne smoki posiada wysoki iloraz inteligencji.

Walki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki