FANDOM

Momon jest przyjacielem Eclair. Występuje w filmie "Fairy Tail: Kapłanka Feniksa".

Wygląd

Momon jest żółtym kurczakiem, ubranym w niebieski kombinezon. Ma niewielką garstkę włosków na samym czubku głowy.

Osobowość

Opiekuje się i marwi o Eclair. Nie opuszcza nigdy swojej przyjaciółki. W przeciwieństwie do swojej koleżanki jest towarzyskim stworzeniem. Jest odważny i uparty, nie zawaha się przed niczym, jeżeli chodzi o życie Eclair (co zresztą zostało udowodnione).

Historia

Na początku był zwykłym, nieżywym pluszakiem zrobionym przez Eclair. Jednak dzięki kamieniowi ożył. Na początku Eclair nie tolerowała go, ale Momon chciał dla niej jak najlepiej. Gdy przyjaciółka gubi naszyjnik w mieście i szuka go po zmroku (po mimo tego, że Momon ostrzegał ją przed wilkami), mdleje, widząc przed sobą jedynie dzikie zwierzęta. Eclair budzi się w swym domu, a gdy wybiega widzi przed domem Momona, który czatował. Oznajmił, że przyniósł ją do domu i obronił przed wilkami oraz znalazł kamień. Eclair podziękowała mu i go przytuliła. Mówiąc, że ma na imię Momon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki