Fandom

Fairy Tail Wiki

Mirajane (Edolas)

2029stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Mirajane jest magiem gildii Fairy Tail (Edolas) i odpowiednikiem Mirajane z Ziemi.

Wygląd

Mirajane ma długie, białe włosy, a ich część jezt związana w koński kucyk na czubku głowy. Nosi fioletową koszulkę z lawendowymi dodatkami, które uwydatniają jej brzuch, a także duży dekolt i pasującą spódnicę.

Osobowość

Mirajane jest bardzo miłą, kochającą i wesołą osobą, tak jak jej odpowiednik z Ziemii. Tylko ona jedna w Edolas nie ma zmienionej osobowości. Prawdopodobnie jest to odniesienie do dawnej osobowości Mirajane, która została zmieniona przez traumę po utracie siostry.

Fabuła

Saga Edolas

Po raz pierwszy pojawia się radośnie witając Natsu Dragneela powrotem do gildii, ponieważ jej osobowość jest podobna do jej opowiednika z Ziemii. Później informuje Natsu, że Łowcą Wróżek jest Kapitan drugiej gwardii królewskiej, Erza Knightwalker.

Później, gdy Lisanna znikała w Animie, Mirajane ch
830px-Edolas Mirajane and Elfman parting ways with Earthland Lisanna.jpg

Edolas Mirajane i Edolas Elfman żegnają Lisannę.

wyta ją za rękę, mówiąc, że ona i Edolas Elfman już wiedzą, że nie jest ich Lisanną. Mirajane każe jej iść, aby jej prawdziwy brat i siostra przestali cierpieć. Jest ostatnio widziana, kiedy mówi Lisannie, żeby wróciła na Ziemię, wciąż trzymając ją za rękę, kiedy Lisanna jest wciągana przez Animę.

Ekwipunek

Magiczny miecz i tarcza: Mirajane używa miecza i okrągłej tarczy w walce. Używa ich w czasie walki z królewską armią.
830px-Episode 92 - Edolas Mirajane with her sword.jpg

Mirajane atakuje swoim mieczem.

Walki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki