Fandom

Fairy Tail Wiki

Millianna

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij

Millianna jako dziecko pracowała razem z Erzą przy budowie Systemu R.

Wygląd

Ma 23 lata, co można przeczytać w karcie postaci w 367 rozdziale. Ma krótkie włosy sięgające do ramion i parę kocich uszu. Na jej twarzy widnieje osobliwy makijaż prawdopodobnie imitujący wąsy zwierzęcia. Ma duże, czarne oczy, zniewalająco podobne do kocich. Na jej szyi jest naszyjnik z małym dzwoneczkiem. Nosi różową bluzkę na ramiączkach, krótką bluzę oraz falbaniastą spódnicę.

Jej znak gildii znajduje się na dolnej części pleców

Osobowość

Millianna jest bardzo wesołą osobą. Bardzo kocha koty, nie chcąc widzieć na oczy jak cierpią. Sprawia to, że sama wyglądem oraz zachowaniem upodabnia się do kotów.

Po przeskoku da się u niej zauważyć chęć zabicia Jellala. Millianna wstąpiła do Mermaid Heel, gdyż tam znajdował się inny mag, pragnący śmierci Jellala.

Z jej karty gildii wynika, że lubi koty, ale nie lubi krewetek.

Historia

Millianna i Wally w młodości.png

Millianna i Wally w młodości.

Jej dzieciństwo nie było łatwe. Wraz z Erzą, Jellalem, Wallym, Shou oraz Simonem i innymi niewolnikami pracowała przy budowie Systemu R, który miał przywrócić do życia czarnoksiężnika Zerefa. Podczas buntu ludzi walczyła ze swoimi przyjaciółmi. Po ucieczce Erzy z wyspy, Jellal wmówił jej, jak i jej towarzyszom, że mała Tytania ich zdradziła. Przez lata, razem z innymi ludźmi odbudowywała Rajską Wieżę dla Jellala.

Fabuła

Saga Wieża Niebios

Kiedy Lucy i Erza napotkały w kasynie Shô, który zamknął pozostałych ludzi w kartach, Millianna unieszkodliwiła czarodziejkę Gwiezdnych Duchów za pomocą swojej magii. Następnie wróciła ze swoimi przyjaciółmi do Wieży Niebios. Po przybyciu magów z Fairy Tail zastała Natsu z głową kota i Wallego, który do niego celował. W ostatnim momencie przeszkodziła towarzyszowi od strzału w kiciusia. Potem nadleciał Happy. Następnie zrozumiała, iż Smoczy Zabójca to fałszywy futrzak. Skrępowała go swoimi sznurami. Bezbronny Salamander użył Tajnej Techniki zwanej Cierpiącym Kotkiem. To poruszyło serce Millianny tak dogłębnie, że wypuściła chłopaka. Kiedy Jellal został pokonany, a Erza opowiedziała jej prawdziwe zdarzenia wyruszyła z Wallym i Shô w świat, aby poznać prawdziwe życie.

Saga Festiwal Walk

Saga Wielki Turniej Magiczny

Millianna jest jedną z pięciu reprezentantek Mermaid Heel na Wielkim Turnieju Magicznym. Pojawia się jako zakapturzona postać.[1] Gdy zostaje ogłoszona walka Yukino i Kagury, Milliana dodaje swojej towarzyszce otuchy. Po walce, dziewczyna mówi, że gdy tylko Kagura dobędzie miecza, przeciwnik jest skazany na porażkę.[2]

Po walkach w drugim dniu turnieju, znajduje Erze, która bardzo cieszy się na jej widok. Opowiada, że dołączyła do gildii, ale Wally i Shō nadal kontynuują swoje podróże. Scarlet wspomina o Kagurze z jej gildii i stwierdza, że jest bardzo silna. Milliana mówi, że jeśli walczyłaby na poważnie, to może byłaby silniejsza od niej. Erza mówi, że chętnie by się z nią zmierzyła, ale Milliana tłumaczy, że Kagura nie bierze turnieju na poważnie, ponieważ jej głównym celem jest zabicie Jellala.[3]

Magia i Umiejętności

  • Nekousoku Tube: Magia opierająca się na unieruchamianiu przeciwnika linami, które uniemożliwiają używanie magii, ale też stopniowo się zaciskają.
  • Pazury: Millianna ma długie paznokcie, którymi może podrapać wrogów, tak jak to zrobiła z Yuką i Lyonem

Walki i Wydarzenia

Ciekawostki

  • Millianna ma problemy z nazywaniem liczebników. Gdy powielała liny Kociego Podmuchu, liczyła je, mówiąc "Podwójny", "Potrójny", i... tu się zatrzymała, nie mogąc wymieniać dalej, wreszcie mówiąc "Powielony" [5]
  • Oprócz wyglądu i nawiązującej do kota magii, Milliannę do kota upodabnia także fakt, że gdy Lyon stworzył mysz z lodu, Millianna przez chwilę goniła ją z radością.

Odniesienia

  1. Fairy Tail manga: Rozdział 267, str. 12
  2. Fairy Tail manga: Rozdział 280, str. 5-15
  3. Fairy Tail manga; Rozdział 281, str. 5-7 i 17
  4. Fairy Tail manga: Rozdział 285, str. 7
  5. Anime Fairy Tail: Odcinek 173

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki