FANDOM

Michelle Lobster (ミッシェル・ロブスター, Missheru Robusutā) jest młodą kobietą oraz członkiną Rodziny Lobster. Została znaleziona przez Gildarts Clive i Laki Olietta nieprzytomna w podziemnym Szpitalu Zentopii

Wygląd

Michelle jest dziewczyna średniego wzrostu posiadająca brązowe włosy sięgające jej do ramion. Podczas jej pierwszego pojawienia się, większość jej ciała, w tym twarz, pokryte jest bandażami.

Osobowość

Jeszcze nic nie wiadomo o jej osobowości ze względu na fakt, że została pozostawiona w stanie śpiączki po tragicznym wypadku na jej rodzinnej plantacji.

Historia

Niewiele wiadomo o Michelle, ale według badań przeprowadzonych przez Laki Oliettę stwierdzono że rodzina Lobster była rodziną zamożną, posiadającą plantacje w parafii kościoła Zentopii. Okazało się że była jedyną ocalała z wydarzenia związanego z Kościołem Zentopii i Korpusem Legionu.

Fabuła

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Brown-Haired Michelle Lobster.png

Odnaleziona Michelle

Uwaga: Wydarzenia, które miały miejsce w tej sadze wydarzyły się tylko w anime i nie są kanonem.

Podczas gdy jest ona hospitalizowana i pozostawiona w śpiączce z powodu śpiącej Lacrimy podłączonej do jej ciała, zostaje znaleziona przez Gildartsa i Laki w podziemnym szpitalu kościoła Zentopia. Gildarts i Laki stwierdzili gdyby ona nie była takim stanie, byłby to kłopot dla osoby, która ją do takiego stanu doprowadziła. Potem została zabrana do pobliskiego szpitala przez Gildartsa i Laki.

Mary Hughes i Laki odwiedzają ją po Walce z Zegarem Nieskończoności, aby potwierdzić, czy była ona daleko
Mary and Coco talk to Michelle.png

Mary i Coco odwiedzają Michelle

spokrewniona z Lucy Heartfilią, chcąc podarować jej tę informację jako ofiarę dla Lucy za jej postawę wobec nich. Niestety, dokumenty potwierdzające związek Michelle z Lucy były, ku ich rozczarowaniu, fałszywe.

Walki i Wydarzenia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki