Fandom

Fairy Tail Wiki

Michelle Lobster

1963strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Michelle Lobster (ミッシェル・ロブスター, Missheru Robusutā) jest młodą kobietą oraz członkiną Rodziny Lobster. Została znaleziona przez Gildarts Clive i Laki Olietta nieprzytomna w podziemnym Szpitalu Zentopii

Wygląd

Michelle jest dziewczyna średniego wzrostu posiadająca brązowe włosy sięgające jej do ramion. Podczas jej pierwszego pojawienia się, większość jej ciała, w tym twarz, pokryte jest bandażami.

Osobowość

Jeszcze nic nie wiadomo o jej osobowości ze względu na fakt, że została pozostawiona w stanie śpiączki po tragicznym wypadku na jej rodzinnej plantacji.

Historia

Niewiele wiadomo o Michelle, ale według badań przeprowadzonych przez Laki Oliettę stwierdzono że rodzina Lobster była rodziną zamożną, posiadającą plantacje w parafii kościoła Zentopii. Okazało się że była jedyną ocalała z wydarzenia związanego z Kościołem Zentopii i Korpusem Legionu.

Fabuła

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Brown-Haired Michelle Lobster.png

Odnaleziona Michelle

Uwaga: Wydarzenia, które miały miejsce w tej sadze wydarzyły się tylko w anime i nie są kanonem.

Podczas gdy jest ona hospitalizowana i pozostawiona w śpiączce z powodu śpiącej Lacrimy podłączonej do jej ciała, zostaje znaleziona przez Gildartsa i Laki w podziemnym szpitalu kościoła Zentopia. Gildarts i Laki stwierdzili gdyby ona nie była takim stanie, byłby to kłopot dla osoby, która ją do takiego stanu doprowadziła. Potem została zabrana do pobliskiego szpitala przez Gildartsa i Laki.

Mary Hughes i Laki odwiedzają ją po Walce z Zegarem Nieskończoności, aby potwierdzić, czy była ona daleko
Mary and Coco talk to Michelle.png

Mary i Coco odwiedzają Michelle

spokrewniona z Lucy Heartfilią, chcąc podarować jej tę informację jako ofiarę dla Lucy za jej postawę wobec nich. Niestety, dokumenty potwierdzające związek Michelle z Lucy były, ku ich rozczarowaniu, fałszywe.

Walki i Wydarzenia

Więcej w Fandom

Losowa wiki