Fandom

Fairy Tail Wiki

Michelia

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Michelia (ミケリア Mikeria) jest wnuczką byłego członka Rady Magii, Michello.

Wygląd

Michelia jest młodą kobietą średniego wzrostu i wagi. Nosi prostą czarną spódnicę i białą koszulę z długim rękawem, mankietami z falbankami. Jasne włosy zaplata w długi warkocz.

Historia

Niewiele wiadomo o przeszłości Michelii. Wiadomo że niegdyś spotykała się z Gwiezdnym Duchem Loke, który dzięki temu, że wiedział gdzie dziewczyna przebywa doprowadził Fairy Tail do niej i jej dziadka.

Fabuła

Saga Tartarus

Michello's house explodes.png

Jackal wysadza rodzinny dom Michelii i Michello

Michelia pierwszy raz pojawia się, gdy podaje napoje Natsu, Lucy, Wendy, Carli i Happy'emu, którzy pojawiają się w jej rodzinnym domu. Słysząc, że magowie przybyli chronić jej dziadka Michello, przed atakiem grożącym mu ze strony członków Tartarus, dziewczyna beszta starca, gdy ten żąda by magowie opuścili jego dom i zostawili go w spokoju. Wiedząc, że grupa członków Fairy Tail chce dowiedzieć się jak najwięcej o Tartarus, Michelia woła swojego dziadka by podzielił się z nimi informacjami jakie posiada na temat owej Mrocznej Gildii. Zanim były członek Rady ujawnia cokolwiek o Mrocznych Magach z Sojuszu Balam, wraz z Michelią zostaje popchnięty na ziemię przez Natsu. W tym samym momencie eksplozja wysadza w powietrze pół domu. Zaskoczona Michelia zauważa członka Tartarus, Jackala , który spogląda na nich stojąc na zrujnowanym dachu jej rodzinnego domu.

Michelia próbuje uspokoić Michello, gdy ten wścieka się widząc swój zniszczony dom. Później, dziewczyna jest bardzo zaskoczona tym, że Natsu dominuje w walce z członkiem Bramy Dziewięciu Demonów. Gdy były członek Rady każe jej uciekać wraz z sobą, Michelia pyta go czemu ten tak dziwnie się zachowuje. Jest zdruzgotana kiedy Salamander zostaje "pokonany" i gdy Jackal grozi jej dziadkowi, że sprawi iż Michelia umrze straszną śmiercią. Kiedy Michello ucieka zostawiając swoją wnuczkę samą, demon szybko pokonuje Lucy i Wendy, po czym rusza w pościg za starcem. Michelia przeprasza ranną Lucy za zachowanie jej dziadka, lecz Heartfilia mówi jej, że to nie jej wina i że magowie Fairy Tail walczą dla swojej dumy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki