Fandom

Fairy Tail Wiki

Miasto Krokus

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Miasto Krokus (クロッカスKurokkasu), powszechnie znane jako Stolica Królestwa Fiore.

Opis

Krokus jest stolicą Fiore i miastem, gdzie mieszka król. Tutaj również organizowany jest Wielki Turniej Magiczny.

Położenie i projekt

Miasto te znajduje się w rozległej dolinie otoczonej przez skaliste góry różnych wielkości. Zachodnią strefę doliny obejmują lasy.

Krokus jest jak na razie największym miastem na ziemi, które zostało przedstawione w serii. Większe od niego jest miasto w królestwie Edolas. Najbardziej charakterystyczną cechą miasta jest nieograniczona ilość kwiatów zdobiących ulice i girlandy kwiatów pojawiające się jako jedne z pamiątek miasta. Budynki posiadają jasne fasady i wieże. Z okazji Wielkiego Turnieju Magicznego ulice były również ozdobione linami zawieszonymi wysoko nad nimi. Znajdowały się na nich trójkątne flagi wieszane na przemian ciemne i jasne barwy.

W centralnej części miasta znajduje się duże, okrągłe jezioro a w jego centrum związane z otoczeniem przez parę mostów stoi siedziba króla Mercurius. W górach na zachód na dużej formacji kamiennej znajduję się arena na której odbywa się Wielki Turniej Magiczny,która posiada kilka wysokich wież.

Lokalizacje

Lokalizacje w Krokus
Honey Bone.png
Honey Bone
Crocus Garden anime.png
Crocus Gardens

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki