Fandom

Fairy Tail Wiki

Miasto Bez Dźwięku

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miasto Bez Dźwięku (音無しの町, Otonashi no Machi) jest występującym jedynie w Anime miastem, zlokalizowanym na Ziemii.

Opis

Miasto Bez Dźwięku to duże miasto wypełnione prostokątnymi domami, znajdujące się w dolinie, w otoczeniu gór. Przed usunięciem klątwy Daphne z miasta nie było słychać żadnego dźwięku, z powodu uwięzionych we własnym zaklęciu mieszczan. Jednakże, po usunięciu klątwy, miasto powraca do poprzedniego stanu.

Historia

Pewnego razu w mieście wypełnionym Magami, Mroczny Mag Daphne wykorzystała Miasto Bez Dźwięku do "zbierania danych" poprzez zaatakowanie go przez sztuczne Smoki. Obywatele użyli Ukrycia, by się przed nimi ochronić. Daphne w zemście sprawiła, by ci nie mogli już nigdy anulować efektów tego zaklęcia. Po czym opuściła miasto. Od tej pory zaczęto nazywać je "Miastem Bez Dźwięku".[1]

W ciągu tych lat, Mag Fairy Tail i Zabójca Smoków, Natsu Dragneel przychodzi do miasta, szukając swego przybranego rodzica, Igneela. Obywatele komunikują się z Natsu poprzez cienie i mówią mu o swojej sytuacji. Natsu obiecuje pomóc im pokonując Daphne, która kontroluje Smoki.[1] Pomimo tego początkowo zapominając o swojej obietnicy, Natsu później wypełnia ją i pokonuje Daphne, usuwając jej przekleństwo nad obywatelami.[2]

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Fairy Tail Anime: Odcinek 71
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 72

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki