Fandom

Fairy Tail Wiki

Meredy

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Share

Ten artykuł należy przetłumaczyć. Jeśli możesz, przetłumacz go.

Meredy — to była członkini Grimoire Heart oraz grupy Rodzina Siedmiu z Purgatorium.

Wygląd

Meredy's appearance in X791.png

Wygląd Meredy w X791

Meredy była młodą dziewczynką o krótkich, różowych włosach i dużych zielonych oczach. Wokół uszu ma złote skrzydełka. Ubiera się w obcisły fioletowy kostium z brązowymi butami na wysokim obcasie sięgającymi do ud.

W roku X791, jest już starsza i ma wygląd młodej kobiety i ma bardziej zaokrąglone walory cielesne. Włosy teraz ma znacznie dłuższe, opadające do połowy pleców i są nieco kręcone. Ubiera się w ciemną sukienkę z powichrzonymi wykończeniami wokół głębokiego wcięcia które ukazuje jej obszerny dekolt wraz z krótką spódniczką i paskiem na biodrach z ciemnymi pończochami.

Osobowość

Meredy posiada dwie odrębne osobowości. Pierwsza, którą pokazała w swoim przedstawieniu się oraz po przybyciu na Wyspę Tenrou, jest stoicka, dojrzała i spokojna. Jej sposób mówienia wydaję się niemalże machinalny kiedy robi pauzy pomiędzy zdaniami i odnosi się do jej misji której zadaniem jest "wyeliminowanie" oraz "zniszczenie" jej wrogów jako "pierwszą dyrektywę", oraz kiedy nadała członkom Fairy Tail numery, które miały oznaczać kolejność w której ich zabije. Podczas walki również wydaje się nieco zarozumiała, odnosząc się do tych, których uważa za słabych jak śmieci.

Jej druga osobowość, którą pokazała na sterowcu należącym do Grimoire Heart gdy tylko dotarli do Wyspy Tenrou, jest nadzwyczaj dziecinna. Szybko podekscytowała się na widok wyspy, lecz pokazała brak pewności siebie kiedy Ultear skarciła ją, wtedy ze wstydem opuściła swoją głowę. Kiedy to zobaczyła Makarova w jego formie Tytana wyglądała na przestraszoną lecz również zaciekawioną.

Meredy ma też ogromną ilość pasji i zdecydowania jak na kogoś w jej wieku, co udowodniła poprzez bycie skłonnym do samobójstwa aby uratować najbliższych.

Meredy smile.png

Uśmiechnięta Meredy

Po przeskoku Meredy staje się bardziej weselszą osobą, ale i też skromną. Uśmiecha się promiennie do członków Fairy Tail, których ciepło wita. Również do Juvii, którą wcześniej uważała za wroga. Od teraz stały się one przyjaciółkami. Meredy ma również poczucie humoru. Dokuczała Gray'owi i Lucy oraz trochę Jellalowi, jak okłamał Erzę. Meredy stała się również bardziej uczuciowa. Bardziej ją obchodzi krzywda innych. Rozpłakała się widząc martwego Gray'a i zrozpaczoną Juvię. Również bardzo przejęta była kiedy widziała martwą Lucy z przyszłości. Płakała również podczas czytania listu od Ultear. Meredy potem trzyma się blisko Jellala.

Historia

Meredy-is-found2.jpg

Ultear znajduje małą Meredy

Meredy została odnaleziona przez Ultear, Zancrowa i Kaina w mieście, które wcześniej zniszczyli. Kobieta postanowiła zabrać ją ze sobą, ponieważ przypominała jej ją sama, kiedy była dzieckiem. Ponadto Meredy posiadała ogromny magiczny potencjał.

Fabuła

Saga Próby

Pierwszy raz zostałą pokazana na sterowcu, który należał do jej gildii, Grimoire Heart. Ultear zapytała ją, czy będzie uczestniczyć w walce, odpowiedziała twierdząco. Gdy przybyła na wyspę Fairy Tail i zobaczyła Makarova w formie giganta, skomentowała jego rozmiar jako wielki.
Juvia and Erza met Meredy.jpg

Konfrontacja Meredy z Erzą i Juvią

Później została przeniesiona na pole walki dzięki magii Caprico, mówiąc "Misja się zaczęła". Następnie, stanęła do walki z Erzą Scarlet i Juvią Lockse i zanotowała, że eksterminacja ich jest jej głównym celem. Wytłumaczyła im co Grimoire Heart chce zrobić z Zerefem: stworzyć świat, w którym nie-magowie nie mogli by przeżyć. Później została pokazana w walce z  Erzą i Juvią kiedy zaatakowała je atakiem nazwanym Maguilty Sodom, który stworzył miecze latające między nimi dwoma. Atakowi udało się przebić wodne ciało Juvii, co spowodowało pytanie Erzy, jakiej magii ona używa. Meredy po prostu stwierdziła, że eliminacja jej przeciwników jest jej misją.
830px-Episode 108 - Maguilty Sodom.jpg

Meredy przygotowuje się do ataku

As the battle between the three continues Meredy begins to assault Juvia and states that she will be "13th place". Erza then tells Juvia to step down because she will take care of her, and Meredy replies that Erza will be "4th place". When questioned by Erza as to what her rankings where Meredy replied that those were the rankings she decided to kill them in. Meredy then utilizes Maguilty Sodom and
Meredy using her blades.jpg

Meredy przygotowująca się do ataku

attacks Juvia again. Erza then asks why she is after Juvia, and Meredy replies "13 is just trash I'll take care of her quickly."

Meredy then goes on and continues explaining her rankings and says Gray Fullbuster is first. Meredy then trembles in anger, stating that Gray killed Ur, which hurt Ultear, and for that, she would never forgive him. Meredy's swords then circle Erza, ready to attack her. However, her swords are wiped out by Juvia's water, and she looks on in shock as Juvia rises and the battlefield becomes drenched in rain, and Juvia says she can't forgive Meredy and with a disturbing look on her face asks Meredy whose life she was going to take.

Meredy postanawia się zabić.jpg

Meredy postanawia poświęcić swoje życie

The battle between them then continues and Juvia goes on the offensive and completely overwhelms Meredy with ease, much to the surprise of Erza. Juvia then tells Erza to leave Meredy to her, and Erza goes off to find Wendy Marvell and Gray, Meredy attempts to stop Erza but Juvia easily stops her. Meredy then tries to use Maguilty Ray but Juvia stops it easily with her water Magic. Juvia and Meredy then converse briefly before Meredy uses her Sensory Link Magic to link Gray and Juvia. Juvia then asks Meredy what she did, and Meredy explains that she linked the senses of her and Gray, much to
Juvia Hugs Meredy.JPG

Juvia przytula Meredy

Juvia's pleasure. Until Meredy explains that Gray and Juvia share pain as well and she attacks Juvia and Gray feels the pain as well. Juvia then attacks Meredy with her Sierra spell which surprises Meredy, and forces Meredy to link herself to Juvia and Gray stating that no matter which one of them died Gray would still perish as well. Juvia and Meredy then converse briefly before Meredy tries to commit suicide, stating that she is not afraid to die. Juvia stops her by damaging her own leg. Juvia then tells Meredy that a Fairy Tail Mage would never take the life of someone even an enemy, which sparks rage in Meredy. Juvia rushes towards Meredy as she tries to kill herself.

Meredy pomagająca Juvii.png

Meredy pomagająca nieprzytomnej Juvii

Meredy then flashes back to her childhood when she met Ultear, Zancrow, and Kain. When she awakens from her thoughts Juvia, who at that point perceived Meredy's emotions through the latter's Magic, hugs her, and tells her to live. Meredy begins to cry, and they discontinue their fight. Later, when Azuma uproots the Great Tenrou Tree, which had previously given Magical strength and protection from death to every Fairy Tail member on the island, she is seen helping an exhausted Juvia.
Juvia chasing Meredy.png

Juvia goniąca Meredy

After Azuma's, Rustyrose's and Bluenote Stinger defeat, Ultear, carrying Zeref, calls her. She looks glad as she Juvia goniąsees that Ultear has captured Zeref. Ultear tells her there's been a change of plans and that they're leaving the island and so Meredy argues that they haven't found Gray yet. Ultear tells her that Gray is not their enemy, but their trump card. After Ultear's revelation of fooling Gray to get rid of Hades, Meredy becomes shocked and asks her why she would want to fool Hades. She looks stunned when Ultear declares that she won't give Zeref to anyone and that he's all hers. Ultear orders her to leave the island with her before the "eye" of Hades finds them. Meredy carries Zeref for her and is about to leave when Ultear notices Juvia unconscious on the ground. Ultear takes out a sword and tells Meredy she'll kill Juvia. Meredy, surprised once more, argues that Juvia doesn't have any fighting spirit left. Ultear tells her to shut up and swings the blade to Juvia's neck while Meredy looks horrified. However, the sword is stopped before it touches Juvia as Gray appears and takes Juvia out of Ultear's way. Meredy is seen stricken by Gray's words when he declares that he wants to walk the path where he can live with his comrades. She watches as Gray manages to land a blow on Ultear with his iced fists.

Meredy glares at Ultear.png

Meredy obserwuje Ultear

When Gray strikes Ultear, Meredy yells out her name. However, Ultear tells her to not worry about her and take Zeref to the escape point. Juvia, after being woken up by Gray, although injured, chases after her. After awhile of running, Meredy is confronted by Zancrow who expels her from the guild for siding with Ultear Meredy tries to explain her reasons but Zancrow attacks her and reveals that it was in fact Ultear who destroyed her hometown. Zeref then awakens and Zeref wakes up shouts "Acnologia", and at the same time sends out a Death Magic attack. This kills Zancrow and knocks Meredy and Juvia unconscious.

Meredy later regains consciousness and somehow manages to find Ultear. She secretly watches Ultear with passionless eyes as she uses her Arc of Time Magic to revert Tenrou Island's tree to its original, healthy state. She leaves Tenrou Island together with Ultear on a rowboat, leaving Grimoire Heart to deal with Zeref. After remaining silent for some period of time, Meredy asks Ultear if she truly did destroy her hometown. She becomes angered when Ultear confirms it, saying she had believed it wouldn't have mattered if they were to acquire Zeref.

However, her anger quickly turns to horror as Ultear stabs herself with a knife so that Meredy wouldn't taint her own
Ultear and Meredy hug.png

Ultear i Meredy

hands by killing her, and tells Meredy to find happiness on her own as she throws herself out of the boat. Not wanting to be left alone, Meredy dives after Ultear and rescues her from drowning, using her Sensory Link to feel Ultear's sadness and regrets. Meredy forgives Ultear, saying that the fact that she was raised by her is all that matters, and begs her to stay alive so that they may live together. The two then cry and hug each other as they drift on the ocean's surface.

Later, Meredy and Ultear are seen looking at the destruction of Tenrou Island by Acnologia.

Magia i Umiejętności

  • Połączenie Uczuć
  • Potrójne Połączenie Uczuć
  • Maguilty Sodom
  • Maguilty=Promienie

Maguilty Sense (マギルティ=センス Magiruti Sensu, pl. Magia Uczuć): Zapomniana Magia, której użytkownikiem jest Meredy. Za jej pomocą, potrafi połączyć ze sobą uczucia kilku osób. Jeśli jedno z nich poczuje ból, pozostałe odczują to samo.

  • Połączenie Uczuć (感覚連結 Kankaku Rinku): Zaklęcie, które pozwala na połączenie ze sobą uczuć dwóch osób. Nie zadziała, jeśli ich relacje nie są odpowiednio silne.
  • Potrójne Połączenie Uczuć (3スプレッド 感覚連結 Surī Supureddo Kankaku Rinku): Zaklęcie pozwalające Meredy połączyć się z innymi osobami, na które już rzuciła Połączenie Uczuć.
  • Maguilty Sodom (マギルティ・ソドム Magiruti Sodomu): Tworzy ostrza, które potrafią pociąć nawet ciało złożone z wody. Ponieważ są to ostrza działające na uczucie bólu.
  • Maguilty=Promienie (マギルティ=レーゼ Magiruti Rēze, ang. Maguilty Rays): Meredy wysyła swoje miecze w kierunku przeciwnika. Miecze świecą na żółto i są w kształcie promieni.

Relacje

Ultear Milkovich

Główny artykuł: Ultear Milkovich

Traktuje ją jak matkę i stawia sobie za cel zniszczenie Graya Fullbustera, który doprowadził do śmierci Ur, czym spowodował cierpienie Ultear. Dla tego marzenia jest się w stanie nawet zabić. Meredy jest zszokowana informacją, że to Ultear zniszczyła jej miasto i rodzinę i jedynie wykorzystała do osiągnięcia swoich celów. Niemniej jednak ostatecznie przebacza kobiecie, która wyznaje, że naprawdę ją kocha.

Juvia Lockser

Główny artykuł: Juvia Lockser

Z początku Meredy widziała w Juvii nic nieznaczącego śmiecia. Po oznajmieniu, że jej celem jest Gray Fullbuster, Lockser zaczyna walczyć z nią na poważnie, czym zaskakuje użytkownika Zapomnianej Magii. Jest wzruszona słowami Juvii, która twierdzi, że musi żyć dla tych, którzy ją kochają. Po walce nie trudno zauważyć, że ich relacje uległy poprawie. Meredy ochroniła ją nawet przed Ultear.
W roku X791 Meredy i Juvia tulą się do siebie, jak najlepsze przyjaciółki.

Walki

VS Erza Scarlet i Juvia Lockser = PRZERWANA
VS Juvia Lockser = NIEROZSTRZYGNIĘTA (obie strony straciły wolę do walki)

Ciekawostki

  • Imię Meredy pochodzi od walijskiego Meredith, które oznacza "wielkiego pana" bądź "władcę mórz".
  • W drugim sezonie anime ma czerwone oczy, zamiast zielonych. Kolor oczu na czerwony zmieniono także u Ultear.

Nawigacja

  1. PATRZ Szablon:Członkowie Grimoire Heart

Więcej w Fandom

Losowa wiki