Fandom

Fairy Tail Wiki

Mary

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Mary (メアリー, Mearī) jest członkiem kultu Avatar.

Wygląd

Mary jest drobną, młodą kobietą. Jej różowe włosy są krótko przycięte, sięgają tylko do ramion i są elegancko ułożone przy jej twarzy. Gruby kosmyk grzywki delikatnie opada jej na twarz. Najbardziej charakterystyczną cechą jej twarzy są jej duże oczy. Tęczówki są złote, a źrenice wydają się mieć kształt diamentów. Paznokcie pomalowane ma czarnym lakierem.

Dziewczyna nosi prostą sukienkę z golfem. Górna część rękawów jest czarna i są znacznie dłuższe niż jej ramiona, a tym samym zawinięte do mankietów, że ich lewa strona jest biała. Dolna część sukienki również ma biały kolor, a oba te kolory spotykają się na wysokości piersi tworząc poszarpany wzór. Sukienka sięga do ud, a jej dolna krawędź również jest czarna, rozszerzając się jak spódniczka. Jej szyję zdobi naszyjnik stworzony z półksiężyców, zwieńczony wisiorkiem, który jest prostym, niebieskim kamieniem w złotej oprawie. Na głowie nosi opaskę z kocimi uszkami.

Osobowość

Podobnie jak pozostali członkowie kultu, Mary wydaje się być gorącym zwolennikiem Zerefa. Poza tym, jest dość dziecinna, przyczepiając się do cudzych pomyłek słownych. Jest również beztroska, podchodząc niefrasobliwie do faktu, że w ich organizacji może być szpieg. Jej poczucie humoru jest nieco makabryczne i pesymistyczne, przez co Briar nazywa ją "Jadowitym-Językiem", ku jej złości. Uważa również mroczne rzeczy, takie jak pragnienie zemsty Graya za fajne, co jest kolejnym dowodem jej skrzywionej mentalności.

Fabuła

Saga Avatar

Na spotkaniu kultystów Avataru, Mary ślubuje oczyścić świat przez wzgląd na Zerefa, potem uśmiecha się do Graya. Później, kiedy Jerome oznajmia, że Arlock odmówił mu natychmiastowego rozpatrzenia decyzji o tym, jak poradzić sobie z problemem, którym jest Rada, Mary żartobliwie sugeruje, że kapłan jest uparty i mógłby w końcu umrzeć, następnie złości się, gdy Briar każe jej się uciszyć i jest niezadowolona z kolejnego ponurego przezwiska, które wymyśliła kobieta, tym razem dla niej. Jej złość jest krótkotrwała, ponieważ już chwilę później dokucza Goumon'owi z powodu pomyłki słownej. Gdy kultyści wciąż rozmawiają o szpiegu w ich szeregach, Mary napomina o tym, że w końcu Gray był magiem Fairy Tai. Gdy lodowy mag ujawnia powód, dla którego dołączył do Avataru i swoją żądzę zemsty na E.N.D., Mary zauważa, że nikt kto posiada tak mroczną magię, nie mógłby być szpiegiem Rady, dodając do tego, że jest przystojny.

Magia i umiejętności

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki