Fandom

Fairy Tail Wiki

Marl

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Marl jest żoną Lucky'ego, oraz biologiczną matką Happy'ego.

Wygląd

Z wyglądu Marl przypomina Happiego, co nie jest dziwne, biorąc pod uwagę fakt, iż Marl jest jego matką. Ma ona niebieskie futro z błękitnymi plamkami na policzkach. Ubiera się ona w suknię po koniec łap.

Osobowość

Marl w przeciwieństwie do Lucky'ego jest spokojną i cichą osobą. Mówi ona tylko mądre słowa i nigdy nie kłamie. Uważa, że jej mąż jest taki sam jak ona, ale tego nie okazuje.

Fabuła

Saga Edolas

Po przybyciu na ich farmę Happy i Charle, ugościła ich oraz przygotowała dla nich obiad. Wyjaśniła dlaczego razem z mężem zostali wygnani z królestwa. Powodem było sprzeciwienie się rozkazowi Królowej Shagotte w sprawie oddania im swojego jaja.

Okazała im cieple rodzicielskie uczucia, dzięki czemu pomogła Charle otworzyć serce i odkryć jej odwagę.

Patrzała później jak Charle i Happy lecieli by uratować swych przyjaciół. Powiedziała, że Happy lata tak jak jego ojciec Lucky i zastanawiała się czy Charle jest jego dziewczyną. Powiedziała również, że jej syn wyrósł na delikatna osobę która ceni swoich przyjaciół.

Gdy było już po wszystkim, a cała rasa Exceed została wysłana na Ziemie, patrzała jak jej syn i mąż naśladują się na wzajem i śmieją się do siebie. Powiedziała Happy'emu, że zawsze jak tylko będzie miał ochotę może ich odwiedzić. Happy zauważył, że nie wie dlaczego, ale bardzo podoba mu się w jaki sposób pachnie ona i Lucky, na co Marl zaczęła płakać ze szczęścia. Ostatni raz widziana była, gdy pomagając Królowej Shagotte leciała razem z reszta Exceed'ow.

Magia i Umiejętności

Magia Aera : Tą magię posiada każdy Exceed. Tworzy ona skrzydła, dzięki którym Exceedzi mogą latać.

Ciekawostki

  • Seiyū Marl i jej meża Lucky to Ayako Kawasumi i Tomokazu Seki, to Ci sami ludzie którzy użyczyli głosu Elie i Haru Glory z Rave Mastera (wcześniejszego projektu Hiro Mashima).

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki