Fandom

Fairy Tail Wiki

Mard Geer Tartarus

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Mard Geer Tartarus (マルド・ギール・タルタロス Marudo Gīru Tarutarosu) — Etherious z księgi Zerefa, znany też pod pseudonimem "Mroczny Król".

Wygląd

Mard Geer przypomina wyglądem młodego człowieka. Posiada on długie, kudłate włosy ciemnego koloru, które opadają mu na nos (grzywka) i ramiona. Z tyłu głowy ma długi kucyk. Mroczny Król nosi na sobie płaszcz (ozdobionego wzorem jakby płomieni), jasnych spodni (wiązane przy pasie i na kostkach) i buty w ciemnym kolorze. Zawsze trzyma przy sobie księgę E.N.D

Osobowość

Mard Geer orders to hunt Lucy.png

Mard proponuje awans, za zabicie Lucy

Mard Geer jest opanowanym, inteligentnym, pewnym siebie demonem. Często się go widuje z lekkim uśmiechem na twarzy. Ma też o sobie wysokie mniemanie jako demon, traktuje ludzi z pogardą, uważa ich za "robaki". Potrafi być bezlitosny wobec członków Tartarusa, co widać na przykładzie, gdy torturuje Kyoukę. Do siebie często zwraca się w trzeciej osobie.

Fabuła

Saga Tartarus

Mard activates Alegria.png

Mard używa Alegrii

Pierwszy raz widzimy Mard Geera podczas walki Mirajane oraz Sayli. Siedząc oparty na tronie, wyraża opinie wyższości demonów nad ludźmi oraz zapowiada nadejście mroku, które pochłonie światło. Chwilę później przybywa do niego Kyouka informująca o zniszczeniu Twarzy oraz prosi go o obudzenie E.N.D.a. Mroczny Król odpowiada, że nie może obudzić Mistrza, dopóki nie wyeliminują magii na świecie. Uspokaja też członkini Tartarusa, że zniszczenie broni impulsowej jest tylko nic nie znaczącą, ”drobną przeszkodą”. Kolejny raz wyraża opinie wyższości demonów nad ludźmi, po czym unieruchamia Kyoukę kolczastymi pnączami za „zbytnie zamiłowanie do ludzi” (demonica zamiast zabić Erzę, się nią zabawiała).

Podczas gdy Fairy Tail cieszy się ze zwycięstwa nad Tartarosem, Mard Geer podłącza się telepatycznie do Warrena po czym zapowiada porażkę wróżek. Rzuca czar Alegria, która zamienia twierdzę mrocznej gildii w bestię, zaś członkowie Fairy Tail zostają przez nią wchłonięci. Gdy wykrywa, że Lucy jako jedyna z ludzi przeżyła, wydaje się lekko zaskoczony. Zaczyna jednak podziwiać niebywałe szczęście jedynej ocalonej. Rozkazuje telepatycznie wszystkim demonom zabić Lucy informując że ten, kto tego dokona otrzyma odpowiednią nagrodę.

Mard Geer's Thorns.png

Mard kontra Król Gwiezdnych Duchów

Gdy Gwiezdny Król niszczy twierdzę Tartarosa, Mroczny Król wychodzi mu na spotkanie. Z krótkiej rozmowy wynika, że panowie się znają. Mard Geer ucina pogadankę mówiąc o rozwiązaniu nieuniknionego sporu pomiędzy nimi. Dochodzi do walki podczas której Król Demonów wykazuje się opanowaniem i pewnością siebie. Poniekąd wyraża też podziw nad tym, że Król Gwiezdnych Duchów wyszedł bez zadrapania, gdy przebił go cierniami. Dopiero anulowanie Algerii mocno zaskakuje Mrocznego Króla, jednak podczas gdy demon zamienia się w kamień odzyskuje pewność siebie.

Sting and Rogue continue battle against Mard Geer.png

Mard kontra Bliźniacze Smoki

Petryfikacja trwa krótko, Mard Geer dość szybko się uwalnia po czym rusza w kierunku walczącej Erzy i Minevry. Docierając tam wyraża pogardliwą uwagę w stronę dziewczyn, po czym demonstruje swoją siłę. Postanawia zabić Minevrę, ta zostaje jednak uratowana przez Stinga i Rouge. Z wywiązanej z nimi rozmowy Mroczny Król informuje ich o prawdziwej ilości Twarzy, ile zostało do odpalenia broni oraz jak mają zamiar ją odpalić, nadal zachowując pogardliwy ton. Bliźniacze Smoki mówią Erzie i Minevrze by powstrzymali odpalenie Twarzy, sami zaś atakują Króla Demonów. Mard Geer bez problemu odpiera ataki, wyrażając przy okazji opinie, że irytują go ludzie używający magii Smoczych Zabójców. Chwile później, w trakcie walki, wygłasza monolog na temat ich nieświadomości wobec śmierci oraz kierowania się emocjami. Widząc, że Sting i Rogue w miarę dorównują mu siłą, Mard Geer mówi że są pierwszymi ludźmi, którzy są z nim w stanie walczyć i rozumie ich pewność siebie.

Natsu charges at Mard Geer.png

Natsu atakuje Mard'a

Chwilę później Mard wraz z Bliźniaczymi Smokami słyszy ryk Acnologii. Jest tym faktem zaskoczony, nie spodziewał się że smok pojawi się w takim momencie. Zastanawia się, czy Acnologia przybyła szukać "gigantycznego demona" czy może przyleciała za Zerefem. Po tym jak Bliźniacze Smoki odzyskały świadomość orientują się, że nie ma z nimi Mard'a. Demon obserwuje zaciętą walkę Ognistego Smoczego Króla i Acnologii. Jest tym podekscytowany, gdyż smoki dały mu pomysł związaną z detonacją FACE. Nagle zauważa zbliżającego się do niego Natsu. Zaczynają walczyć. Okazuje się, że Smoczy Zabójca pod wpływem emocji, stał się naprawdę silny, co nawet cieszy demona. Łączy się telepatycznie z Kyôką. Rozkazuje jej połączyć się mocą z kontrolą detonacji FACE, tym samym przyśpieszając ich detonację. Nie obchodzi go to, że zginie.

Mard Geer recalls anger.png

Mard od dawna nie pamiętał uczucia "wściekłość"

Natsu i Mard nadal walczą, jednak demon wydaje się, że ma przewagę. Cierniami spycha Natsu wgłąb ziemi. Kiedy już jest pewny, że Smocze Dziecię zginie, pojawiają się bliźniacze smoki. Kiedy trójka Smoczych Zabójców rozmawia ze sobą Mard obserwuje wszystko z góry. Sting, Rogue i Natsu zawierają konkurs. Polega on na tym, kto pierwszy zgładzi demona. Natsu rusza pierwszy. Wszyscy trzej używają swojej mocy, by powalić Marda. Ten jednak trzyma się nadal na nogach. Z pogardą mówi, że nikt nigdy nie panoszył się tak na jego ziemi. Stwierdza, że przypomniał sobie uczucie, którego nie czuł od bardzo dawna, mianowicie chodzi o wściekłość. Przeprasza mistrza E.N.D, kładzie książkę na kamieniu, na co Natsu od razu zwraca uwagę. Mard stracił nad sobą kontrolę, jednak siada na swoim tronie ponownie i czeka na ataki Smoczych Zabójców. Bez trudu udaje mu się uniknąć wszystkich i wyjść z tego bez żadnego zadrapania. Jedynie Natsu udaje się zbliżyć do Marda, jednak nawet on nic nie zrobił Królowi Mroku. Sting i Rogue używają podwójnego ataku, na co Mard jest zachwycony. Jednakże wchłania ich magię. W końcu Mard komentuje ich walkę, że on nawet nie aktywował swojej formy Etheriousa, a oni nadal nic mu nie zrobili. Jest zawiedziony, że tylko na tyle ich stać.

Klątwy i umiejętności

The King hit by Mard's thorns.gif

Ciernie

Klątwa Cierni: Pozwala mu tworzyć serię winorośli kolczastych. Klątwa może służyć do ataku lub być stosowany jako środek "kary".

  • Ciernie: przywołuje szereg zmiennych wielkościowo kolczastych pnączy, które unieruchamiają ofiarę. Zdolne są też one do przebicia ciała napastnika.
  • Dea Yggdrasil:
  • Więzienny Kwiat:

Alegria: zamienia twierdzę Tartarusa w żywego potwora zwanego "Bestią Króla Demonów". Wszyscy (poza demonami), którzy są w środku budynku zostają przez niego wchłonięci.

Memento Mori: jedna z potężnych klątw Mard'a. Podobna do Algerii, jednakże ta klątwa jest o wiele potężniejsza, bowiem ma ona za zadanie zabić Zerefa.

Telepatia: Mard Geer potrafi porozumiewać się telepatycznie ze wszystkimi członkami Tartarusa. Potrafi podłączyć się też do innego użytkownika telepatii(wywołując ból u tego osobnika).

Ekspert od walki wręcz, zwiększona siła: Mroczny Król bez problemu odpiera ataki bliźniaczych smoków, nawet jak ci atakują razem i wzbogacają ataki magią. Bez trudu odrzuca przeciwnika na parę metrów jedną ręką.

Moce sensoryczne: Mard Geer wyczuwa walczące Mirajane oraz Saylę i komentuje ich moc demoniczną.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki