Fandom

Fairy Tail Wiki

Makarov Dreyar, Erza Scarlet i Mirajane Strauss kontra Twilight Ogre

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednia:

Fairy Tail kontra Acnologia

Następna:

Duet Zabójców Smoków kontra Nienazwana Mroczna Gildia

Makarov Dreyar, Erza Scarlet i Mirajane Strauss kontra Gildia Twilight Ogre
Makarov vs Banaboster.png
Saga:

Saga X791

Miejsce:

Gildia Twilight Ogre

Wynik:

Zwyciężają Makarov, Erza i Mirajane

Strony
Moce i Umiejętności

Erza Scarlet

Mirajane

Nieznane

Poniesione Szkody

Najprawdopodobniej żadne

Nieznane

  [Źródło]

Makarov Dreyar, Erza Scarlet i Mirajane Strauss kontra Gildia Twilight Ogre jest walką, która rozegrała się między Mistrzem Gildii Fairy Tail Makarovem Dreyarem, Magami Klasy S Erzą Scarlet i Mirajane Strauss, a członkami Gildii Twiligth Ogre.

Prolog

Erza i Mirajane stoją za Makarovem, który próbuje dojść do kompromisu z Banabosterem, Mistrzem Gildii Twilight Ogre. Dreyar obiecuje, że spłacą wszelkie należności, ale w tej chwili są bez środków. Rozwścieczył tym swojego rozmówcę, który grozi mu konfliktem i ponownie żąda zapłaty. Makarov odmawia. Banaboster wstaje z miejsca, zapowiadając przyłączenie się do ich konwersacji piątki silnych mężczyzn od "ciężkiej roboty". Wtedy Makarov, Mira i Erza oświadczają, że zwrócą wszystko Twilight Ogre, ale nie w pieniądzach. Zapłacą im za te siedem lat cierpienia, przez które przeszli członkowie Fairy Tail.

Walka

Ep 124 - Erza and Mirajane ready to fight.png

Erza i Mirajane gotowe do walki

W jednej chwili zmniejsza się dystans pomiędzy Makarovem a Banabosterem tak, że mężczyźni stykają się czołami. Kiedy Dreyar zapowiada wojnę, oponent zaczyna się trząść ze strachu. Erza podmienia strój na Zbroję Oczyszczenia, a Mirajane aktywuje Duszę Szatana, po czym wspólnie ze swoim Mistrzem "odpłacają" członkom gildii Twilight Ogre. Na zewnątrz budynku słychać jedynie hałasy i krzyki.

Następstwa

Szczegóły późniejszych wydarzeń nie są znane.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki