FANDOM

Magiczna Bariera Cząsteczkowa (魔障粒子 Mashōryūshi) - to termin odnoszący się do trujących, anty-magicznych cząsteczek.

Opis

Magiczna Bariera Cząsteczkowa, znana również jako anty-ethernano, ma formę czarnej mgły, która rozprzestrzenia się w środowisku. Żywi się Ethernano i zanieczyszcza atmosferę, powodując, że każdy, kto ja wdycha, zostaje otruty, a jego magia zostaje osłabiona. anty-ethernano jest śmiertelną trucizną, zwłaszcza dla Magów. Keyes i Bloodman potrafią zmieniać swoje ciało w Magiczną Barierę Cząsteczkową, co daje im szerokie spektrum działania.

Cząstki zawierają w sobie odrobinę żelaza, co pozwala Żelaznym Smoczym Zabójcom wejść w Smoczą Siłę.

Historia

Pierwszy raz zostały użyte przez Tempestera, który podczas walki z Gromowładnymi poświęcił się, ginąc i wyzwalając anty-ethernano do atmosfery. Kolejny raz zostały użyte przez Keyesa, podczas walki z Magami Fairy Tail. W trakcie wojny Ishgaru z Imperium Alvarez, podczas walki na północy Fiore Bloodman ilekroć się pojawiał używał owych cząstek, zabijając napotkanych magów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki