FANDOM

Magia Zabawa Lalkami (人形磯, Ningyōgeki, tłumaczona przez fanów jako "Magia Atakującej Marionetki") to Magia Caster obejmująca kontrolę obiektów.

Opis

Magia ta pozwala przejąć kontrolę dowolnego obiektu, w tym Gwiezdnych Duchów, za wyjątkiem ludzi.[1] Użytkownik może nawet przejąć kontrolę nad przywołanym przez przeciwnika Gwiezdnym Duchem, ponieważ zarówno Duch, jak i właściciel muszą przestrzegać umowy pomiędzy sobą.[2] Pomimo tego, brama Gwiezdnego Ducha może nadal zostać zamknięta siłą przez właściciela. Gdy użytkownik przejmuje kontrolę nad Duchem, wydaje się, że może przejąć kontrolę nad jego ciałem, a nie umysłem.[1]

Zaklęcia

Zobacz także

  • Ushi no Koku Mairi, Zaginiona Magia umożliwiająca fizyczną kontrolę nad celem, jeśli to swojej marionetki dołączy się jego włos.
  • Takt Poleceń, Magia Edolas umożliwiająca kontrolę nad całym Parkiem w Królestwie Edolas.
  • Magia Rozkazu pozwalająca kontrolować daną cześć ciała lub całe ciało za pomocą różdżki w kształcie ręki.
  • Macro, klątwa dzięki której użytkownik jest w stanie przejąć pełną kontrolę nad człowiekiem, między innymi zmuszając go do snu.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 33, strona 14
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 33, strona 15

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki