Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Zabawa Lalkami

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Magia Zabawa Lalkami (人形磯, Ningyōgeki, tłumaczone przez fanów jako "Magia Atakującej Marionetki") to Magia Caster obejmująca kontrolę obiektów.

Opis

Magia ta pozwala przejąć kontrolę dowolnego obiektu, w tym Gwiezdne Duchy, za wyjątkiem ludzi.[1] Użytkownik może nawet przejąć kontrolę nad przywołanym przez przeciwnika Gwiezdnym Duchem, ponieważ zarówno Duch, jak i właściciel muszą przestrzegać umowy pomiędzy sobą.[2] Pomimo tego, brama Gwiezdnego Ducha może nadal zostać zamknięta siłą przez właściciela. Gdy użytkownik przejmuje kontrolę nad Duchem, wydaje się, że może przejąć kontrolę nad jego ciałem, a nie umysłem.[1]

Zaklęcia

Zobacz także

  • Ushi no Koku Mairi, Zaginiona Magia umożliwiająca fizyczną kontrolę nad celem, jeśli to swojej marionetki dołączy się jego włos.
  • Takt Poleceń, Magia Edolas umożliwiająca kontrolę nad całym Parkiem w Królestwie Edolas.
  • Magia Rozkazu pozwalająca kontrolować daną cześć ciała lub całe ciało za pomocą różdżki w kształcie ręki.
  • Macro, klątwa dzięki której użytkownik jest w stanie przejąć pełną kontrolę nad człowiekiem. Między innymi zmuszając go do snu.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 33, strona 14
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 33, strona 15

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki