Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Zabójcy Bogów

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Magia Zabójcy Bogów to jedna z zapomnianych magii, którzy użytkownikami są Zabójcy Bogów.[1]

Opis

Jest to forma Antycznej Magii w której użytkownik jest w stanie osiągnąć moc "Boga", za pomocą specjalnych żywiołów. Niektóre rodzaje magii Zabójcy Bogów można wyczarować z ciała i wykorzystać do różnych celów, głównie do walki.[2][3] Mówi się, że przy użyciu tej magii można zdołać zabić "Bogów".[4] Ponadto barwa żywiołu u każdego Zabójcy Bogów ma czarny odcień, niezależnie od tego, co to może być.[2][3] Jednakże, kolor drugorzędny może być różny (u Magii Ognistego i Niebiańskiego Zabójcy jest to fiolet, a u Zabójcy Błyskawicy żółty). Chociaż nie wiadomo jak można nauczyć się Magii Zabójcy Bogów, jedną taką opcją może być, że Chelia Blendy nauczyła się jej z książek. [5]

Podobnie do Magii Zabójcy Smoków użytkownicy magii zabójcy Bogów mogą zjeść żywioł ale również mogą wykorzystać go do walki. Okazuje się jednak, że Magowie Magii Zabójcy Smoków nie mogą zjeść "Boskiego" żywiołu który został stworzony przez Magię Zabójcy Bogów,[6][7] chyba że Zabójca Smoków opróżni swoją magiczną moc celu wchłania żywiołu Zabójcy Bogów.[8]

Typy

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 217, strona 15
  2. 2,0 2,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 217, Page 12
  3. 3,0 3,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 289
  5. Fairy Tail Manga: Chapter 353, Okładka
  8. Fairy Tail Manga: Rozdział 219, Strony 16-17

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki