Fandom

Fairy Tail Wiki

Magia Wiatru

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Magia Wiatru (風魔法, Kaze Mahō) jest Magią Caster i wariacją Magii Powietrza.

Opis

Ta odmiana Magii Powietrza umożliwia użytkownikowi generowanie, a także manipulowanie wiatrem według własnej woli. Magia Wiatru daje dużą siłę ofensywną, umożliwiając atakować wroga na różne sposoby. Najbardziej znanym sposobem jest nadawanie wiatru właściwości tnących, objawiających się jako szybkie fale powietrza działające na średnim i dalekim zasięgu.[1] Mogą również tworzyć wielkie podmuchy do zadawania tępych ataków i odrzucania przeciwnika na bok,[2] a nawet huragany o różnych skalach siły, które oprócz rotacji mocy, wydają się zachowywać tnące właściwości wiatru.[3] Wydaje się, ze wiele zaklęć tej magii wymaga specjalnych gestów, które są wykonywane jedną lub dwoma rękoma, w zależności od wielkości i siły ataku.[1] Jednak użytkownicy są zdolni do tworzenia małych, ale dokładnych podmuchów bez wykonywania żadnych gestów.[4] Mogą również wykorzystywać wiatr na sobie, np. by unosić się w powietrzu,[5] pokonywać dalekie dystanse[6] czy pokryć się zbroją z wiatru, zwiększając jednocześnie atak i obronę.[7]

Zaklęcia

Zaklęcia Erigora

Zaklęcia Pisces (Zaćmienie)

Zaklęcia z Gier Video

Zaklęcia Mirajane

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 18, strona 7
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 15, strona 13
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 15, strony 11-15

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki